avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 657 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme abonament Telekom
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme abonament Telekom

buna ziua , am un abonament la un operator GSM , am fost sunat acum cateva luni daca doresc sa-mi schim abonamentul , urmand sa primesc un abonament de 44 ron cu 300 minute nationale , 300 mb internet si nelimitat min si sms uri in retea , dupa o luna m am trezit ca am abonamnetul de 44 de ron dar 200 min si 200 sms uri , practic mi a dat un abonament mai scump si mai prost decat ce aveam , am sunat la ei , am facut reclamatie , mi au zis ca rezolva in maxim 30 de zile , am asteptat 2 luni sa primesc un raspuns , am fost sunat si mi s a zis in bataie de joc ca eu am acceptat acel abonament ca eu sunt de vina , acum mi au zis ca voi trece la abonamentul vechi pe data de 8.02.2014 dar tot nu am trecut pe cel vechi .
Exista vreo metoda in care sa scap de bataia asta de joc ? au mai fost probleme in care m-am trezit cu taxe suplimentare si le-am zis sa-mi dovedeasca de unde mi se cere acea taxa si raspunsul a fost " ca asa va zic eu " , mai am contract 11 luni cu ei , nu exista vreo posibilitate in care sa fac reclamatie undeva sa mi se inchida contractul fara taxe suplimentare ?
sper ca imi puteti da un raspuns , va multumesc
Cel mai recent răspuns: 7Cris7 , utilizator 23:19, 10 Februarie 2015
dim moment ce v-au schimbat abonamentul trebuie sa va trimita o scrisoare cu noile "date", daca nu sunteti de acord aveti dreptul sa denuntati contractul in termen de 30 de zile de la comunicare
le-am facut reclamatie , doar ca raspunsul lor a venit in 2 luni , il si bufnea rasul pe ala de la telefon cand ii ziceam ca eu nu am acceptat acest abonament si el zicea " ba nu l-ati acceptat " si eu "am acceptat dar nu abonamentul asta " si el " ba nu pe asta l-ati acceptat "
ma lua drept prost pe fata , am incercat sa vorbesc cu superiorul lui si imi zice ca nu e nevoie , sa-i zic lui ce vreau si o luam de la capat , intr-o zi am sunat si am insistat sa mi dea pe superiorul lui , n-a vrut si mi-a inchis telefonul in nas ( mi-a zis un amic ca nu are cum sa imi inchida si sa insist )
Reclamatie unde ati facut ?|
am sunat la 1234 , serviciu relatii cu clientii si am facut o reclamatie , am sunat si azi la ei , mi-au zis ca nu m-a sunat nimeni pentru aceasta problema , am verificat lista de apeluri si n-am visat , m-au sunat , am dovada in telefon apel de la realtii cu clienti luni 2.02.2015 , la telefon mi se zice ca nu-i adevarat nu m-a sunat nimeni si sa revin maine cu un apel
Pai daca faceti reclamatie tot la ei, credeti ca o sa inceapa sa se sanctioneze singuri ? Ar fi absurd, poate era mai potrivit la ANPC.

Alte discuții în legătură

Poate firma de telef mobila sa ma dea in judecata pt suma de 600 lei? ralui ralui Am facut un abonament la [editat de admin] .Abonamentul a fost facut in luna ianuarie si a fost achitat pana in martie deoarece nu mai am posibilitatea sa il ... (vezi toată discuția)
Abonament telefonic Ionita Doinita Ionita Doinita Cum se poate face un abonament telefonic la o adresa pe care nu ai locuit niciodata? De ex. mie imi vine de câteva luni o factura de Telecom pe numele unui ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie mobila gabrielacodorean gabrielacodorean buna seara, am platit factura in 17 april, am primit in 19 sms de confirmare plata, azi mi s a suspendat abonamentul pentru neplata, am primit si sms de ... (vezi toată discuția)