Unde se poate face o reclamatie sau sesizare in legatura cu un profesor universitar ce nu respecta normele, nu urmareste in totalitate regulamentul facultatii si nu tine cont de drepturile studentilor?
Astazi in timpul unui examen pentru incheierea materiei in cadrul Universitatii Politehnica din Bucuresti, mai multe intrebari care teoretic aveau imagini pe baza carora studentii trebuiau sa raspunda nu se afisau. La examen au participat aproximativ 40 50 de persoane si nimanui nu i-au aparut pozele acelea pentru a putea selecta raspunsul corect ( examenul fiind de tip grila). Profesorul a oferit o solutie pentru repararea problemei care a functionat doar la dansul probabil datorita faptului ca el a incarcat pozele si au ramas salvate in memoria cache. Nu a fost nici macar un student care sa fi putut sa vada acele poze si nu s-au putut rezolva 4 exercitii din cauza aceasta. Dupa o discutie cu profesorul in care el sustine ca lui ii merge iar noi studentii oferindu-i poze si dovezi ca nu a mers nimanui, acesta a specificat faptul ca vom fi depunctati pentru cele 4 exercitii deoarece lui ii functioneaza si a spus ca nu este problema lui.
Concluzia este ca unei serii intregi de studenti li s-au furat pe fata 4 exercitii iar profesorul a avut o abordare foarte aroganta si de superioritate asupra acestei probleme prezentand nepasare si dezinteres.
Discutia a fost inregistrata prin platforma Microsoft Teams.
In cele din urma am reusit sa fac rost de numarul lui de telefon si l-am sunat si el zice ca nu a vandut nimic si ca,casa i-a fost sparta in vara cand a fost plecat in vacanta,dar eu aveam placa video in vacanta de vara :|Maine am sa ma duc sa depun o plangere la protectia consumatorului si mai am si niste mail-uri de acum 2 saptamani(cand am lasat placa video la service) in care i-am explicat ca mi s-a stricat si ca am nevoie de el ca sa o pot ridica si nu mi-a raspuns la mail-uri nici azi....
Salut,am achizitionat o placa video de la un baiat,Catalin, in luna mai 2014.Placa a venit insotita de avetele de garantie si cutia originala.Am fost am testat placa video totul mergea super nici-o problmea pana acum o luna cand mi s-a stricat si am dus-o la garantie,ok.Dupa ce am dus placa video la garantie am primit o fisa prin care se dovedeste ca am fost si am lasat placa video la reprezentant,dar pe fisa aceea se afla numarul meu de telefon dar este numele lui Catalin.Dupa doua saptamanii am fost contactact de catre cei de la firma respectiva si mi s-a spus ca eu nu sunt cel din acte si nu pot ridica noua placa video sau banii in schimbul celei vechi si ca ar trebui sa il contactez pe catalin si sa o rezolv cu el.Cei de la firma mi-au oferit decat mail-ul lui si i-am trimis doua mail-uri la care nu a raspuns....dupa care am sunat inapoi la firma si mi s-a spus ca ei l-au contactat pe catalin si el a zis ca doreste sa i se depuna suma(1000 lei) in contul lui bancar si eu am ramas cu ochii in soare....Mai pot face ceva sa-mi recuperez banii inapoi?din cate am inteles de la un politist ar trebui sa depun plangere la OPC si sa mi se elibereze o cu ajutorul careia pot cere convorbirile telefonice intre mine si firma si intre Catalin si firma si inregistrarea video prin care dovedesc ca am lasat placa video si mai am factura cu numele lui Catalin si actul de garantie pe care l-am primit cand am lasat placa video.