avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 697 soluții astăzi
Forum Activitate Ionut_g

Activitate Ionut_g

Răspuns la discuția 8-9 luni in service
In urma unui accident petrecut pe 18 martie in care am fost lovit din spate si proiectat in alta masina care se afla in fata, am fost nevoit să duc masina la service pentru a fi reparată. Mentionez ca detin un opel astra decapotabil, aceasta fiind si marea problema: in urma accidentului a fost afectată printre altele si funcția de decapotare a masinii deoarece capacul si geometria portbagajului au fost avariate iar pentru a constata problemele apărute si la decapotare a fost nevoie inițial sa se repare forma compartimentului spate a autoturismului. Din momentul în care a început constatarea/reparatia, cei de la service (reprezentanta opel) împreună cu cei de la asigurări (euroins) au dat dovadă de neprofesionalism deoarece la orice solicitare s-a raspuns in cel mai fericit caz in termenul maxim dar de multe ori acesta a fost depășit. Pana acum din cate stiu cei de la service au solicitat si schimbat 2 senzori care de fapt nu erau defecti iar acum doresc schimbarea unității de decapotare( calculatorul decapotarii) iar cei de la asigurări au răspuns solicitării după mai mult de 30 de zile cu o solicitare de trimitere a unor informații din calculatorul masinii pe care service-ul se pare ca nu le deține (am inteles ca au fost sterse) deoarece intre timp s-au schimbat cativa angajatii iar cei noi nu au informațiile. Una peste alta masina se afla in service si la acesta ora (aprox. 9 luni) așteptând diferite răspunsuri atât de la service cat si de la asigurator. Între timp a expirat itp-ul, cred ca si vigneta, am pierdut garanția distribuției deoarece nu am putut duce masina la verificarea anuala si in ianuarie expira si asigurarea. La ultima vizită cei de la service au aflat ca bateria si bobina de inductie ambele schimbate cu maxim 1 an inainte nu mai functioneza (nu asta e problema deoarece sunt schimbate cu facturi si garantie) dar nu reusit inca sa afle problema decapotarii si sa trimita către asigurator o constatare finală.
Buna ziua.
In urma unui accident (in care nu eram vinovat) produs in luna martie, masina mea a intrat in service si intrata a ramas. Firma de asigurari si service-ul dau vina una pe cealalta, fiecare asteptand, de fiecare data, cate un raspuns din partea celeilalte in legatura cu o piesa.
In perioada asta am fost nevoit sa imi cumpar o alta masina sa ma pot deplasa.
Cum sa fac sa grabesc procesul? Cu cine sa ma "cert"? Sau ... pe cine dau in judecata (daca altfel nu rezolv)?
Multumesc.
Răspuns la discuția Somație credit express
După ce am mai citit odată răspunsurile dumneavoastră, mi-am dat seama ca nu v-am explicat corect. Cei 400 lei reprezintă suma de plata pe ultima luna de contract, nu după ce am făcut cererea de închidere a contractului.
Nu mi s-a facturat nimic după ce s-a închis contractul.
Răspuns la discuția Somație credit express
Va mulțumesc pentru răspunsuri. O sa vad ce rezolv maine.
Răspuns la discuția Somație credit express
Si daca ar fi închis de la acea data?
Ce ar trebui sa fac cu cei de la CreditExpress care tot insista si avertizează?
Răspuns la discuția Somație credit express
Din cate stiu eu, contractul l-am închis. Asta am cerut, pentru asta m-am dus la ei. Am făcut acea cerere la care s-a anexat copie după certificatul de deces!si asta a fost tot. Mie nu mi s-a dat nici o hârtie de încetarea a contractului (mare neatenție din parte mea) dar nici nu am mai primit nimic de la ei.
Daca nu se încheia contractul, nu trebuia sa mai primesc facturi pe numele lui, sau orice alta scrisoare din partea Orange Romania ?
Am primit direct de la credit express.
Chiar o sa merg mâine la Orange sa încerc sa iau o hârtie care sa confirme ca este închis.
Răspuns la discuția Somație credit express
Ei au spus ca se închide acel abonament si se deschide unul nou. Mi s-a dat contract nou la data aceea si cartele noi.
Daca se făcea transfer, trebuia sa vina in prima luna si datoria de 400 lei pe factura. Nu ?
Au spus clar ca nu se poate face transfer in cazul decesului. Doar alt contract ca sa pot pastra numerele.
Aplauda
Răspuns la discuția Somație credit express
Da, am făcut acea cerere de încetarea a contractului cauza fiind decesul, mi s-a cerut o copie după certificatul de deces. Si mie mi s-a dat noul contract.
Nu mi s-a cerut nici un ban in acel moment.
Răspuns la discuția Somație credit express
Buna seara. Mulțumesc pentru raspunsuri.
Nu s-a putut face transfer, ei au spus ca trebuie sa închidă abonamentul acela si sa fac alt abonament pe numele meu daca vreau sa păstrez numerele.
Am făcut asta pe loc atunci, de a doua zi s-au activat noile cartele.

Datoria era de 400 lei, si daca nu plătesc pana maine când este ultima zi, se mai adaugă penalități de intarziere de 1000 lei.
Si mai scriu ei aici ca va trebui sa mai achit si "cheltuielile ocazionate de procedura ordonanței de plată și de procedura de executare silita" care nu stiu cat ar mai fi.
Buna seara ! Am si eu o problema, daca ma puteți ajuta cu un raspuns. Acum doi ani tatăl meu a decedat si a trebuit sa închid abonamentul la Orange. Am fost la ei, am făcut transferul numerelor pe numele meu pentru ca am vrut sa păstrez numerele. La închiderea abonamentului nu mi s-a cerut nici un ban, doar o copie după certificatul de deces. După câteva luni mi-a venit acasă o scrisoare de la credit express (firma de recuperări), i-am sunat, am vorbit cu ei, le-am explicat ce s-a întâmplat, mi s-a cerut si o copie după certificatul de deces si au zis ca o sa revină cu un telefon. Nu au mai zis nimic, dar peste câteva luni a venit iar o scrisoare. Am vorbit iar cu cineva, i-am spus iar toată povestea si nu prea convins de ceea ce spune, îmi spunea ca datoriile se moștenesc. După alte câteva luni (s-au făcut aproape doi ani de atunci) a venit alta scrisoare, cum ca daca nu plătesc suma respectiva, se adaugă penalități si va trebui sa plătesc 1400 lei total prin executare silita. Bănuiesc ca se adaugă si alte cheltuieli de judecata. Are dreptate aceasta firma, desi mie nu mi s-a cerut sa achit nimic la închiderea abonamentului? Va mulțumesc, O seara buna !