Buna ziua.
In urma unui accident (in care nu eram vinovat) produs in luna martie, masina mea a intrat in service si intrata a ramas. Firma de asigurari si service-ul dau vina una pe cealalta, fiecare asteptand, de fiecare data, cate un raspuns din partea celeilalte in legatura cu o piesa.
In perioada asta am fost nevoit sa imi cumpar o alta masina sa ma pot deplasa.
Cum sa fac sa grabesc procesul? Cu cine sa ma "cert"? Sau ... pe cine dau in judecata (daca altfel nu rezolv)?
Multumesc.
In urma unui accident petrecut pe 18 martie in care am fost lovit din spate si proiectat in alta masina care se afla in fata, am fost nevoit să duc masina la service pentru a fi reparată. Mentionez ca detin un opel astra decapotabil, aceasta fiind si marea problema: in urma accidentului a fost afectată printre altele si funcția de decapotare a masinii deoarece capacul si geometria portbagajului au fost avariate iar pentru a constata problemele apărute si la decapotare a fost nevoie inițial sa se repare forma compartimentului spate a autoturismului. Din momentul în care a început constatarea/reparatia, cei de la service (reprezentanta opel) împreună cu cei de la asigurări (euroins) au dat dovadă de neprofesionalism deoarece la orice solicitare s-a raspuns in cel mai fericit caz in termenul maxim dar de multe ori acesta a fost depășit. Pana acum din cate stiu cei de la service au solicitat si schimbat 2 senzori care de fapt nu erau defecti iar acum doresc schimbarea unității de decapotare( calculatorul decapotarii) iar cei de la asigurări au răspuns solicitării după mai mult de 30 de zile cu o solicitare de trimitere a unor informații din calculatorul masinii pe care service-ul se pare ca nu le deține (am inteles ca au fost sterse) deoarece intre timp s-au schimbat cativa angajatii iar cei noi nu au informațiile. Una peste alta masina se afla in service si la acesta ora (aprox. 9 luni) așteptând diferite răspunsuri atât de la service cat si de la asigurator. Între timp a expirat itp-ul, cred ca si vigneta, am pierdut garanția distribuției deoarece nu am putut duce masina la verificarea anuala si in ianuarie expira si asigurarea. La ultima vizită cei de la service au aflat ca bateria si bobina de inductie ambele schimbate cu maxim 1 an inainte nu mai functioneza (nu asta e problema deoarece sunt schimbate cu facturi si garantie) dar nu reusit inca sa afle problema decapotarii si sa trimita către asigurator o constatare finală.