avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 894 soluții astăzi
Forum Activitate marianmarian1980

Activitate marianmarian1980

Am renunta noi, dar conform 230/2007, o asociatie de proprietari trb. sa aiba minim un presedinte, administrator
debitele constau in neplata de catre locatari a contributiei lunare la valuarea stabilita de catre asociatie, si daca sunt locatari care nu mai platesc la asociatie de 2-3 ani se acumuleaza, nu?
Daca am alege dizolvarea nu inteleg de ce ar conduce la majorarea acestor debite?
Pentru mine valoarea de plata este de 37lei/3persoane/luna , asfel cei 37 se impart procentual pentru salariul administratorului + mai stiu ca prevad o suma pt. materiale de curatenie (curatenie care nu se face de catre asociatie) + un colaborator contabil + salubritate undeva pe la 5 lei, deci inteleg cei 5 lei ca ii achit pt. salubritate, dar restul nu vad pt. ce.
Deci care mai este obiectul munci al asociatiei, care dupa cum se vede nu reclam direct administratorul sau presedintele (presedinte care nu a mai organizat o sedinta de 4 ani, presedintele a renuntat la vre-o bonificatie pt. activitatea lui din partea asciatiei), simplu nu ne avantajaza cu nimic asociatia.
Inteleg valuarea lunara de plata si pt. ce sunt platiti bani, dar asociatia nu isi mai are rostul, daca noi locatari ne gospodarim singuri.
REVIN PT. Nelamurirea mea este care este procedura, dupa ce se da acodul de dizolvare ce urmeaza? Se prezintă la judecatorie?
Pentru eventuale raspunsuri vreau sa tinei cant si de faptul ca asociatia inregistreaza debite ale proprietarilor.
nu avem pentru ce sa ne mai implicam, administratorul nu colaboreaza cu nimeni, mai mult de 1 an nu mai afiseaza listele la vizier pt. plata.
Cred ca din speta oricine intelege ca administratorul nu face nimic si noi il platim sa ne incaseze niste bani, adica salariul lui.
Ma intereseaza procedura asa cum am pus problema anterior/initial
Blocul in care locuiesc este format din 2 sc. cu 65 de locatari/proprietari
blocul este constituit intr-o asociatie de proprietari
Ma interesez nu numai eu, ci si cei 64 de locatari sa (desfintam) dizolvam asociatia de proprietari.
Din intelesul L. 230/2007 nu reiese clar cum se poate dizolva o asociatie de proprietari, dar din ce am studiat pe net. am inteles ca daca in actul constitutiv este spcificat un paragraf referitor la dizolvare acest lucru se poate intampla.
Inteleg ca daca scopul pentru care se infiinteaza o asociatiade proprietari este de a administra bunurile comune ale proprietarilor (in cazul nostru cea ce inseamna scop, asociatia nu a luat parte/masuri/ineres/administra, pentru ca noi locatari in nume individual am izolat termic in proportie de 95% blocul, am jugravit casa scari, am inlocuit geamurile sparte, tot in nume propiu/individual am contractat servicii de introducere a gazelor naturale, curentul electric se achita individual, apa tot individul, pentru curateniea pe casa scari platim o pe cineva) in concluzie asociatia de proprietari nu face nimic, dar noi totusi achitam niste bani.
Singurul lucru care care il mai gestioneaza asociatia este faptul ca achita catre salubritate, dar si acesta se poate efectua individual urmare a incheieri unui contract individual/apartament cu firma de salubritate.
Datorita ca asociatia nu se impica in administrarea blocului cum ar trebuii, unii locatari refuza sa achite contributia lunara catre asiciatie si asa se inregistreaza datorii.
Inteleg ca daca toti proprietari isi dau acordul aceasta se poate dizolva.
Nelamurirea mea este care este procedura, dupa ce se da acodul de dizolvare ce urmeaza? Se prezintă la judecatorie?
Pentru eventuale raspunsuri vreau sa tinei cant si de faptul ca asociatia inregistreaza debite ale proprietarilor.