avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 763 soluții astăzi
Forum Activitate irina87

Activitate irina87

buna ziua, o sa incerc sa fiu cat mai scurta in detalii. Sotul meu este cetatean american. Anul trecut in iunie 2018 mai exact, i-a expirat permisul de sedere pe 5 ani pe care il avea (ne-am casatorit in 2013). Intre timp eu am avut niste pbme de sanatate respectiv un AVC si o sarcina si nu m-am putut ocupa de formalitati (certati-ma, e ok). Acum strangeam actele pentru dosar ca sa obtina alt permis de sedere tot pe 5 ani si m-am blocat la 2 acte: mijloace de intretinere si asig medicala. El nu lucreaza aici, iau eu lucrez ca freelancer deci cumva nu are nicio dovada de intretinere ca job si nici asig de sanatate. Hmmmm...si voiam sa va intreb cum sa procedam. Imi imaginez ca va exista o amenda pt ca nu a innoit permisul de sedere imediat cum a expirat dar as vrea macar acum sa rezolv problema!
Multumesc pt raspunsuri!
Răspuns la discuția Datorie firma de recuperare
multumesc frumos, nu le mai dau nici una de 5 lei :)
Răspuns la discuția Datorie firma de recuperare
dar inteleg ca prescriptia s-a anulat din moment ce eu, in nestiinta mea, mi-am recunoscut datoria...asadar urmatorul termen de prescriptie ruleaza din noiembrie anul trecut cand am facut ultima plata :))) si acum m-au sunat ei si mi-au spus ca daca achit 800 de ron se inchide dosarul =))
Bună ziua,

Povestea începe undeva în 2011 când am primit o notificare din partea unei firme de recuperare conform căreia am 4400 ron de plată pt un abonament de telefonie mobilă neplătit...factura inițială fiind undeva la 600 ron, datată din 2006. Pe parcurs până în prezent am achitat, puțin câte puțin, aproximativ 2600 ron din minunea asta, ultima plată fiind făcută în Noiembrie 2014, așadar recent.