avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1426 soluții astăzi
Forum Activitate AmzaC

Activitate AmzaC

Buna ziua,
Doresc sa fiu cat mai scurt si mai clar in aceasta problema:
Pe data de 24 noiembrie 2014 am cumparat online un telefon. La 20 zile mi s a stricat, l-am trimis inapoi. In 15 zile mi l- au returnat, dar cu alte probleme. L-am trimis din nou. Peste alte 15 zile mi l-au returnat,dar de data aceasta nu se vedea nimic. Ecranul negru. Il trimit inapoi si ei spun ca de fapt merge, dar totusi il vor trimite catre service ca sa primeasca o parere avizata. Iar stau 15 zile.
Deja vor fi 6 saptamani de trimiteri in service si doar 20 zile in care a fost la mine. Plus zilele pierdute pe curierat.
Banii inapoi nu vor sa mi-i dea atata timp cat produsul poate fi reparat au zis. Numai ca reparatia este facuta de mantuiala si nici alt telefon nu vor sa imi dea pt acelasi motiv ca poate fi reparat acesta.
Ce pot face in aceasta situatie. Am martori care au fost de fata cand am primit telefonul din service, ca nu functiona. Nu se aprindea deloc. Iar ei spun ca de fapt merge...
Sunt 3 intrari in service in care s-a schimbat placa de baza camera bateria lcd-ul. Practic tot telefonul...

Si mai pe scurt :
Eu am avut telefonul cumparat online 47 de zile in posesia mea, apoi a stat numai prin service si curierat 48 de zile pana azi 26.02.2015 si inca se afla la ei. Deci vor fi mai multe zile decat l am folosit.
Este abuziv ? Se poate face ceva ? este la a 3 trimitere catre service.