avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Returnare sau schimbare produs
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Returnare sau schimbare produs

Buna ziua,
Doresc sa fiu cat mai scurt si mai clar in aceasta problema:
Pe data de 24 noiembrie 2014 am cumparat online un telefon. La 20 zile mi s a stricat, l-am trimis inapoi. In 15 zile mi l- au returnat, dar cu alte probleme. L-am trimis din nou. Peste alte 15 zile mi l-au returnat,dar de data aceasta nu se vedea nimic. Ecranul negru. Il trimit inapoi si ei spun ca de fapt merge, dar totusi il vor trimite catre service ca sa primeasca o parere avizata. Iar stau 15 zile.
Deja vor fi 6 saptamani de trimiteri in service si doar 20 zile in care a fost la mine. Plus zilele pierdute pe curierat.
Banii inapoi nu vor sa mi-i dea atata timp cat produsul poate fi reparat au zis. Numai ca reparatia este facuta de mantuiala si nici alt telefon nu vor sa imi dea pt acelasi motiv ca poate fi reparat acesta.
Ce pot face in aceasta situatie. Am martori care au fost de fata cand am primit telefonul din service, ca nu functiona. Nu se aprindea deloc. Iar ei spun ca de fapt merge...
Sunt 3 intrari in service in care s-a schimbat placa de baza camera bateria lcd-ul. Practic tot telefonul...

Si mai pe scurt :
Eu am avut telefonul cumparat online 47 de zile in posesia mea, apoi a stat numai prin service si curierat 48 de zile pana azi 26.02.2015 si inca se afla la ei. Deci vor fi mai multe zile decat l am folosit.
Este abuziv ? Se poate face ceva ? este la a 3 trimitere catre service.
Ultima modificare: Joi, 26 Februarie 2015
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 19:17, 26 Februarie 2015
1. Solicitati in scris (e-mail) service-ului negatie de reparare. Daca va dau negatia e bine, va foloseste la magazin ca sa obtineti alt telefon identic sau banii inapoi (in funtie de optiunea dvs.); daca nu va dau listati raspunsul, o sa va foloseasca la ANPC.

2. Scrieti-i comerciantului in functie de raspunsul primit de la service; negatia va ajuta pentru ca nu are ce comenta dar daca nu o primiti faceti scan dupa certificatul de garantie si evidentiati atat defectele cat si perioadele cat a stat in service. Spuneti ce doriti, inlocuirea sau restituirea pretului si precizati ca in caz contrar va adresati ANPC.

Daca raspunsul comerciantului nu va satisface reclamati-l, din ce scrieti rezulta ca sunt motive intemeiate sa ii cereti sa-si respecte obligatia: aceea de a vinde produse conforme. Aveti nevoie de aceste comunicari cu service-ul si comerciantul ca sa faceti dovada ca ati incercat sa rezolvati problema pe cale amiabila.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plangere penala inselaciune - achizitie online djidji_thebest djidji_thebest Am nevoie de un sfat din partea celor priceputi. Sunt pentru prima data intr-o astfel de situatie, motiv pentru care nu stapanesc prea bine instrumentele care ... (vezi toată discuția)
Probleme garantie Nascimento Nascimento Buna ziua... am intampinat niste probleme si sper sa ma puteti ajuta. Totul a inceput in data de 07.07.2016.(Luna iulie). Am intampinat niste probleme cu un ... (vezi toată discuția)
Legea 443/2003 unombun unombun Salut, Ma intereseaza mai multe aspecte ale legii: -vanzarorul este obligat sa preia un produs pentru a-l trimite in service,chiar daca exista service in ... (vezi toată discuția)