avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 686 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme garantie

Buna ziua... am intampinat niste probleme si sper sa ma puteti ajuta. Totul a inceput in data de 07.07.2016.(Luna iulie). Am intampinat niste probleme cu un telefon( ultima generatie), si am plecat cu el la garantie... l-am trimis in data de 08.07 iar in data de 09.07 a ajuns la service-ul respectiv. In data de 10.07 am primit telefonul inapoi(spunandumi-se ca s-a rezolvat totul cu o resoftare, ceea ce stiam sa fac si eu acasa).. a mai mers telefonul 2 zile, dupa care din nou, aceeasi problema... Am mers iar cu telefonul in data de 15 sa il trimit inapoi prin (Retailerul X) la service.. zis si facut, il trimit in data de 18 intra inapoi la ei in service, iar dupa o saptamana primesc telefonul inapoi... din nou mentionandu-se ca s-a rezolvat cu resoftare.. la 1 zi distanta din nou aceeasi problema( amprenta facea figuri.. si bateria era saritoare in procente). In data de 4 august luna aceasta, am trimis din nou telefonul( a 3-a oara in garantie) de data asta mentionand la retailer sa il trimita la un alt service autorizat. Azi se fac 12 zile de când am trimis telefonul... sun la service-ul respectiv si mi se transmite ca nu a ajuns telefonul, iar când ii sun pe cei de la retailer imi spun ca au trimis telefonul. Astazi am trecut personal pe la ei, si au spus ca cica ar fi gresit curierul ca au trimis prin alt curierat cu care ei nu lucreaza si cica o sa trimita telefonul inapoi cel de la curier si ei o sa il trimita iar prin alt curier la firma de service( chiar nu stiu ce sa mai cred, banuiesc ca e o abureala asta)... ma gândesc sa ii dau la ANPC si sa cer înlocuirea telefonului..avand in vedere ca nu a suferit socuri mecanice( si am toate dovezile necesare inclusiv proba video prin care pot prezenta ca telefonul nu a fost reparat si ca prezinta tot aceleasi defecte reclamate initial) sunt nelamurit insa cu o chestie, termenul cu 15 zile se referea la zilele lucratoare? Sau la o zi ca oricare alta? Ce imi recomandati... sincer deja stau mai mult prin service cu el decat sa ma folosesc de el, si nu are nici un an telefonul de când l-am luat+ ca am dat o caruta de bani pe el.. va multumesc si sper sa ma puteti ajuta si sa imi dai niste sfaturi cat mai bune in privinta a ceea ce urmeaza sa fac!
Cel mai recent răspuns: Daniela Gratiela , Alte profesii 01:37, 22 August 2016
Sesizare Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor:[ link extern ] /

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Termen legal: garantie/inapoiere produs (15 zile?) tiberiur tiberiur Se da urmatorul paragraf din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr 174/2008: \\\\"Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei ... (vezi toată discuția)
Mare companie de telefonie mobila Ama04 Ama04 Buna! Am o mare problema .....am o firma si am abonament business la o companite de telefonie mobila...m-au sunat in oct. 2011 sa-mi reinoiasca contractul, am ... (vezi toată discuția)
Inselatorie pe internet elena_crys elena_crys Buna Ziua! De curand mi-am cumparat de pe internet un telefon NOU,dar dupa ce l-am scos din cutie,pe langa faptul ca nu era sigilat,in momentul in care ... (vezi toată discuția)