avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 897 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Mare companie de telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Mare companie de telefonie mobila

Buna!

Am o mare problema .....am o firma si am abonament business la o companite de telefonie mobila...m-au sunat in oct. 2011 sa-mi reinoiasca contractul, am fost de acord si am achizitionat si 2 smartphone-uri printre care un HTC DESIRE S care dupa 3 zile de utilizare a inceput sa se restarteze....din zi in zi mai des...am mers cu el la service-ul HTC unde mi-au schimbat placa de baza....a mers 2 sapt si a inceput din nou sa se inchida....am mers pt a2-a oara la service si iarasi mi s-a inlocuit placa de baza....dupa un timp un pic mai lung....a inceput sa-mi faca aceeasi problema si mi se si bloca...am mers pt a 3-a oara in service si mi s-a spus ca trebuie schimbat in magazin....bunnnn...vin in Calarasi ca aici am locatia (inainte sa vin in CL am mers la service-ul din Bucuresti).le arat celor de la companie certificatul de garantie si imi spun ca ei nu imi pot schimba telefonul deoarece acest certificat semnat si stampilat de service-ul auorizat si cu care ei au contract nu face dovada ca ei sunt obligati sa-mi schimbe telefonul!!!m-au intrebat asa: pe ce baza vii cu acest certificat sa-ti schimbam telefonul???? bunnn....dupa o lunga discutie cu calm...nu au vrut sa mi-l schimbe...asa ca am apelat de scandal ca numai asa se rezolva in Romania...si au inceput oamenii sa sune le service sa vada despre ce este vorba....dupa 2 sapt de asteptat, mi-au trimis prin curier un alt telefon nou....toate bune si frumoase pana cand am constatat dupa cateva ore ca acest telefon nou este mult mai prost decat primul....se restarta, nu aveam semnal, se bloca...dupa o saptamana am vazut ca am probleme si cu wi-fi-ul si gps-ul....deci intr-un cuvant: DEZASTRU!!! il duc la magazinul companiei din CL ca sa nu mai zica pe ce baza vin eu cu certificatul sa-mi schimbe telefonul si le spun ca din nou am probleme cu telefonul si nu ma pot folosi de el deloc...mi-l trimit in service...mi-l resofteaza si din nou apar aceleasi probleme....merg a 4-a oara sa-l trimita la service si nu mai venea telefonul...trecusera cele 15 zile calendaristice in care trebuiau sa-mi faca telefonul si el nu mai venea...am mers din nou la societate spunandu-le ca trebuie sa imi dea alt telefon si primesc raspunsul ca telefonul trebuie sa apara ca l-au trimis deja prin curier....primesc telefonul si pe certificat scria iarasi ca trebuie schimbat in magazin....si am luat-o de la capat....iarasi scandal, iarasi asteptat si platit la ei o gramada de bani si eu nu ma pot folosi de telefon....au trecut 5 saptamani si m-am trezit ca mi-a venit prin curier un HTC WILDFIRE S....fara sa fiu intrebata daca sunt de acord sau nu si care este mai mic decat telefonul pe care eu il avusesem si mai prost....si in momentul de fata nimeni nu mai face nimic....Compania de tel mobilal da vina pe service si service-ul pe companie....in momentul de fata ce pot face???la OPC nu pot merge ca sunt "firma", am inteles ca trebuie sa-i dau in judecata....credeti ca se merita sau dau mai mult pe datul in judecata decat ma costa un telefon nou??? dar as vrea macar sa fac o notificare ca sa-i sperii macar....nu stiu....vreau un sfat!! Multumesc frumos!
Ultima modificare: Miercuri, 22 August 2012
Cornel Vasile, Consilier juridic
Cel mai recent răspuns: chimardan , utilizator 04:48, 22 August 2012
Salut , ai dreptate in ceea ce priveste OPC-ul , trebuie facuta o somatie adresata catre conducerea VODAFONE prin care sa soliciti un raspuns la ceea ce s-a intamplat si ca doresti rezolvarea pe cale amiabila. Somatia o faci in numele societatii prin reprezentant , in cele din urma cu raspunsul dat de ei daca il da si se rezolva e ok, daca nu strangi toate actele care demonstreaza problemele telefonului si raspunsul sau fara daca in termen de 30 zile nu vi-l da trebuie actionat in instanta cam asta ar fi o procedura

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Lnlocuire telefon pe garantie shakuri shakuri Buna ziua. In luna iunie 2016 am achizitionat, prin prelungire abonament ,de la RDS-RCS un telefon android. Chiar din prima zi de folosire am observat un ... (vezi toată discuția)
Problema service garantie smartphone deiucluj deiucluj Salut tuturor. Sa o luam cu inceputul. Am cumparat second-hand un telefon, HTC 510. Dupa cateva zile de folosire, am observat ca touchscreen-ul facea ... (vezi toată discuția)
Probleme cu televizorul, ce drepturi am ? laurentiuo laurentiuo am cumparat acum aproximativ 2 luni un televizor led. inca de la inceput am avut probleme cu el in sensul ca mi se deformeaza imaginea ca si cum ar pierde ... (vezi toată discuția)