Salut tuturor. Sa o luam cu inceputul. Am cumparat second-hand un telefon, HTC 510. Dupa cateva zile de folosire, am observat ca touchscreen-ul facea probleme.
Individul de la care l-am cumparat nu mi-a dat nici un act de garantie, bon fiscal, etc. Asa ca am intrat pe Chat-ul live HTC North America sa verific daca telefonul se afla in garantie, tipa spunandu-mi ca este in garantie, si ca va face o cerere pentru a vedea daca telefonul se poate repara in baza garantiei fara actele de cumparare (garantie,bon fiscal). Dupa 2 zile primesc mail, in care mi se spune ca a fost acceptata cererea. Imi ofera un numar de telefon de la HTC Romania, sun la respectivii (Regenersis), si imi spun sa trimit telefonul.
Pe procesul verbal de preluare in service, scrie asa :
"Termenul de punere in stare de functionare a produsului acceptat de ambele parti este de maxim 15 zile pentru device-urile in garantie, de la data predarii telefonului defect la punctul de colectare.
Telefonul a fost predat in Cluj la punctul de colectare in data de 7.06.2015, primit la Bucuresti la ei in data de 10.06.2015.
Suntem in data de 26.06.2015.
Intrebarea mea este, ce pot sa fac pentru a nu fi luat de fraier incontinuare?
PS: Am sunat in fiecare zi de ceva vreme incoace, tipa de la centru spunandu-mi ca telefonul inca nu a fost reparat.
Azi a ajuns telefonul prin curier, l-am verificat, l-au trimis inapoi pe foaie fiind totul ok.
Din pacate nu a fost reparat. L-au trimis in aceeasi stare inapoi, defect.
Acum ca l-ati trimis iar nu aveti ce face, asteptati sa il primiti. Daca vine tot asa, defect, trimiteti-l din nou in service insotit de o notificare prin care cereti negatie de reparare insa, indiferent de raspunsul lor (ca vor sau nu sa va dea negatie) nu stiu cum puteti proceda in continuare, ANPC nu va ajuta pentru ca nu aveti acte de provenienta.
In opinia mea doar corespondand in continuare cu HTC North America puteti rezolva ceva.
Scanati tot ce primiti de la service, scrieti ca v-a fost trimis inapoi nereparat; poate au vreun protocol incheiat cu service-ul si daca aia incaseaza bani pe nemunca e posibil sa le faceti probleme, caz in care se vor misca altfel.
Smartphone defect
Garfield67
detin Nokia 5,achizitionat dinAltex,problema e ca nu functioneaza in sensul ca se aude foarte incet in timpul convorbirilor,in mediu exterior nu pot auzi.desi ... (vezi toată discuția)