am cumparat acum aproximativ 2 luni un televizor led. inca de la inceput am avut probleme cu el in sensul ca mi se deformeaza imaginea ca si cum ar pierde semnalul. am dat vina pe firma de emisie televiziune prin cablu. insa, oamenii au venit mi-au inlocuit tot ce insemna mufe, splitere, cablu, au facut masuratori si la ei totul cica e in regula. problemele au contunuat insa. am mers cu televizorul la un vecin la o alta televiziune. la el face aceleasi probleme. eu zic ca e evident ca televezorul e de vina. as dori sa stiu, in aceste conditii care sunt drepturile mele ca si cumparator pt ca sunt sigur ca o sa mi se zica ca tv-ul nu are nimic si o sa ma tina in tot acest timp si fara tv. am dreptul sa mi-l schimbe pe loc, fara sa astept sa il repare pe acesta? sau sa cer la schimb alt model de tv? va multumesc!
Televizorul e in garantie, sunati la service sa le spuneti problema si ori se depaseaza ei, ori il duceti dvs la reparat.
Magazinul n-o sa vi-l schimbe si nici nu pot fi obligati sa faca asta dupa doua luni.
Aveti conditiile de reparatii sau inlocuire cu un alt aparat in contractul de garantie pe care l-ati primit de la magazin cand ati cumparat televizorul.
Daca imaginea nu este OK mie imi pare ca nu au ce sa repare.
Daca televizorul are probleme de acum nu o sa tina mult.
Problema trebuie sa o rezolvati la OPC.
Daca este vorba doar de schimbarea unei piese si nu este vorba de alta defectiune atunci este normal sa nu se schimbe televizorul.
am sunat la magazinul de la care l-am cumparat si mi s-a spus ca trebuie sa sun la reprezentanta lg. am sunat acolo si mi-a spus ca trebuie sa merg cu el la firma de service autorizata de ei. am fost si acolo, numai ca aici imi spune ca el nu vede nimic defect la tv. (deformarea imaginii la tv are loc in momente aleatorii, sunt zile cand nu face deloc sau zile cand face aproape non stop) i-am spus aceste aspecte iar ei spun ca daca nu "vad" nu au ce face, ca nu poate sa comande pise fara sa dea vreun simtom vazut de ei. fapt pt care mi l-au dat inapoi la fel cum l-am dus. le-am spus ca daca vor filmez momentele cand imaginea nu e cum ar trebui sa fie si mi-au spus ca nu are relevanta filmarea mea. ce por face in aceste conditii? magazinul mi-a spus ca imi poate inlocui tv-ul doar daca primesc negatie de la firma de service ca nu se mai poate repara, dar cum ei spun ca "nu are nimic"???? ce drepturi am in continuare? nu cred ca nu pot face ca sa mi se dea alt tv sau sa il faca pe acesta.
am vazut in legea 449/2003 ca pot cere repararea SAU inlocuirea produsului, e adevarat? ce legislatie pot studia pt aceasta speta? va multumesc frumos pt indrumare si pt sfaturi
Garantie televizor
Bogdan88
Buna seara. In februarie 2008 am achizitionat un televizor marca Grunding din magazinul Flanco ( Tg-Jiu ). De la bun inceput de cand mi s-a facut proba la ... (vezi toată discuția)