buna ziua..am achizitionat un led tv acum 4 luni..stand in pat la tv,deodata sa stins..bun..l-am dus a 2 a zii la garantie..si mi-au pus diagnostic.."SCHIMBARE PLACA DE BAZA"..bun..l-am adus acasa si nu l-am folosit deloc pentru ca am fot plecat o luna...bun..am ajuns acasa si hai sa ii dam drumul la tv...ups..cand am apasat pe telecomanda...mi-a bubuit la propriu tv-ul..cu decodorul RCS-RDS(CABLU)..la fel..l-am dus la garantie(service)..si am ramas muuut...diagnostic"ARS PLACA DE BAZA"...dar cei de la service nu il mai repara ca nu ie din vina lor..ie din vina mea..adik..din cauza polaritatii..faza cu nulul..bla bla bla..sa produs incidentul..i-am explicat domnului ca nu are cum...ca sa-i dovedesc domnului..am adus si o firma autorizata de electricitate sa imi masoare..verifice toata instalatia..si mi-au spus din start..TV-UL..IE DE VINA..au pus alta placa cu o tensiune mai mare la iesire din tv..mi-au dat si scris..problema ie alta ..ca cei de la service nu il poate repara cu garantia..dar ma pune sa platesc 300 ron placa de baza..in plus deasta tariful pentru inlocuirea placi de baza la tv..led..costa 90 ron..am vazut eu lista de la ei..nu ie posibil asa ceva..pentru aceeasi problema la interval de o luna sa nu se poata repara..si nici nu vor cei de la ALTEX..sa imi schimbe produsul..pai eu am garantie 2 ani..si eu in 4 luni..l-am dus de 2 ori la service pt aceeasi problema..au venit si cei de la RCS-RDS sa vada si ei..la fel..din cauza tv-uli..rasp din partea lor(ALTEX-SERVICE)..poti sa te duci la O.P.C...ca nu ai sa faci nimic..deci..?
am adus si o firma autorizata de electricitate sa imi masoare..verifice toata instalatia..si mi-au spus din start..TV-UL..IE DE VINA..au pus alta placa cu o tensiune mai mare la iesire din tv..mi-au dat si scris
Faceti reclamatie la ANPC si atasati nota de constatare sau ce o fi hartia aia de care ziceti, poate o iau in considerare.