Salut,
Ma intereseaza mai multe aspecte ale legii:
-vanzarorul este obligat sa preia un produs pentru a-l trimite in service,chiar daca exista service in oras(sau peste strada)?
-cand produsul defect primeste negatie,cat timp am ca sa-l inlocuiesc cu acelasi,altul sau sa restituiesc banii?Poate am produsul inlocuitor in alt magazin/oras...multi vor rezolvare pe loc
-daca produsul cu negatie a primit la achizitie alt produs drept cadou si ii returnez banii,acel cadou trebuie returnat sau il pastreaza?
-daca produsul cu negatie s-a cumparat cu extragarantie si se inlocuieste cu altceva sau se restituiesc banii....ce se intampla cu extragarantia?
-daca un produs este preluat pentru a fi trimis in service si acolo se constata ca are un defect indus de utilizator,care nu este specificat in procesul verbal de predare,cum poate vanzatorul sa se protejeze,caci nu poate decat vizual sa-si dea cu parerea asupra aspectului estetic?
Interpretare lege:un produs care primeste negatie nu poate fi inlocuit cu unul identic din lipsa stoc(iesit din fabricatie).Produsul a primit cadou la achizitie un produs de 400 ron.Are dreptul vanzatorul, bazandu-se pe art.11 alin. (1 si 2) sa impuna consumatorului sa isi aleaga alt produs, cu caracteristici asemanatoare ,pentru a nu fi o varianta disproportionata, cu costuri nerezonabile?