avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 434 soluții astăzi
Forum Activitate cocoranum

Activitate cocoranum

Bună seara,în data 26.04 împlinesc 62 de ani cf tabelului din legea pensiilor, ar trebui sa mi închei activitatea în luna iulie.Dar astăzi am primit decizie de la locul de munca cu data de pensionare 26.04 2024.Mentionez ca în prezent sunt în concediu medical.Am rugămintea dacă ma puteți lamurii,dacă la data de 26.04 as ieșii la limita de vârstă sau anticipat. Va mulțumesc
multumesc pentru raspuns
Buna seara,
va rog mult sa ma lamuriti si pe mine,in cazul declaratiei unice.Am depus estimare chirie an 2022, de exmplu 1000 lei.Anul urmator cand am depus declaratia unica la realizari 2022 ,am trecut tot 1000 de lei,pentru ca atat avusesem si am inregistrat in plus la realizat val ridicata din dividente cu plata cass.Cand am vrut sa platesc,de la ANAF mi au spus ca imp pentru venituri din chirii este dublu,pentru faptul ca,am dublat valoarea si ca la realizat,trebuia sa nu mai trec tot val de 1000 de lei,pentru ca era aceeasi suma ca din estimat,trebuia sa trec zero.Aici nu sunt lamurita.Va multumesc
Buna seara,
am o situatie si nu stiu cum este corect.
Va rog sfatuiti ma:
Intrun bloc cu parter si 4 nivele sa spart o scurgere de apa pluviala/ menajera. Fac precizarea ca eu detin spatiul comercial de la parter, avand suprafata egala cu amprenta la sol a blocului.
La impartirea cheltuielilor am participat eu cu suprafata egala cu amprenta imobilului iar locatarii sunt cele patru apartamente, de pe coloana. Eu am primit o cota de 50 % si locatarii restul de 50 %.
In cazul in care se strica si celelalte coloane de apa pluviala/ menajera, eu particip la impartirea cheltuielilor tot cu suprafata detinuta in parter ?
Am propus impartirea cheltuielilor in cota indiviza, fiind in discutie spatii comune ale imobilului, bloc parter si 4 etaje.
Va multumesc
multumesc
Buna seara,