avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 785 soluții astăzi
Forum Activitate lina_d

Activitate lina_d

Să înțeleg să dacă spre exemplu administratorul supune deciziei adunării generale a proprietarilor modul în care aceștia urmează a fi informați, oricare din formele de informare mai sus amintite ar fi în acord cu legea, iar respectarea obligației de către administrator nu va putea face obiectul vreunei contestații ulterioare (atât timp cât va cuprinde datele reale privind situația asociației, desigur)?
Cu referire la Legea nr. 34/2015 pentru completarea art. 36 din Legea nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, informarea la care face referire litera g) astfel adăugată de legislația menționată se va face în mod individual, în formă scrisă sau eletronică, pentru FIECARE propietar, respectiv una pentru fiecare apartament sau este suficient un anunț afișat la avizierul fiecărei scări a blocului administrat?