Sper sa nu va suparati si ca-mi este permis sa intervin, mai ales ca postati imediat dupa mine si consider ca doriti acest dialog.
Spuneti ca
Trebuie trimisa informarea personal, fie sub forma electronica, fie sub forma scrisa.
Asadar, nu la avizier.
Am postat exact ceea ce prevede noua lege si o putem citi. Nicaieri nu scrie ca informarea se face "personal" si nicaieri nu srie ca "nu la avizier". Legea spune de informare in scris ceea ce poate fi in cutia postala, la avizier, in presa... sau chiar asa cum se spune clar prin posta electronica. Daca afisam, afisam un inscris, o situatie a veniturilor, cheltuielilor, platilor, incasarilor si nu o putem face decat in scris, pe hartie, adica informam in scris asa cum spune legea prin aducerea la cunostinta tuturor (nu obligatoriu personal) a situatiei.
Spuneti apoi ca:
asadar informarea se refera la enumerarea veniturilor, cheltuielilor precum si la incasari si plati. Asadar doar enumerarea lor.
Enumerarea inseamna "a număra succesiv, unul câte unul, a numi rând pe rând elementele unui tot; a înșira".
Daca ar trebui doar sa enumeram, situatia ar arata simplu, hazlui si de radio Erevan.
Stimati vecini, dragute vecine, proprietari, locatari, dusmani si preteni,
Enumeram veniturile asociatiei pentru trimestrul doi:
1. venituri din intretiunere
2. venituri din chirii
3. venituturi din penalizari
4. alte venituri neclasificate anterior
Enumeram cheltuielile din trimestrul doi:
1. cheltuieli cu apa
2. cheltuieli cu gazul
3. cheltuieli cu reparatiile
4. alte cheltuiel n.c.a.
Enumeram incasarile:
1. incasari prin casa
2. incasari prin banca
Enumeram platile:
1. plati catre furnizori
2. plati catre buget
3. alte plati