Buna ziua
Ma confrunt cu o problema mai deosebita si anume:
-in 2011 noiembrie,am cumparat un leptop de la un magazin destul de cunoscut tuturor
-in 2012 apare prima defectiune si-l trimit in service.Primesc leptopul si dupa 4 luni apare acelasi defect.
Citesc certificatul de garantie si observ ca au inlocuit culerul, dar nu este trecuta nici o data calendaristica de efectuare al reparatiei
-trimit din nou in service leptopul
-produsul este "remediat" din nou dar defectul reapare
numai dupa prima interventie a fost mentionat in certificatul de garantie ca fiind reparat dupa care nu au mai mentionat nici una
-Acum produsul este din nou la service cu si mai multe defecte
Mentionez ca am garantie extinsa(4ani)
Intrebarea mea este urmatoarea
-Datorita faptului ca remedierea produsului nu a fost de calitate(a reaparut la scurt timp de fiecare data) si neconsemnarea interventiei in certificatul de garantie,ce pot face legal ??? (care lege) si daca am dreptul sa cer inlocuirea produsului sau returnarea banilor
Mentionez ca in legea 449/2003 nu se mentioneaza situatii de genul neconsemnarii reparatiilor in certificatul de garantie (este ca si cum produsul nu a fost in service)
Multumesc