Va multumesc mult tuturor pentru precizari.
Din pacate nu am asigurare iar administratorul si chiriasii sustin ca proprietarul nu raspunde la telefon si ca nu imi pot da numarul de telefon al acesteia fara consimtamantul ei.
Sper sa reusesc astazi sa am o intalnire cu toti (administrator si chiriasi), poate ajungem totusi la o solutie.
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu cateva lamuriri.
De la sfarsitul anului trecut au aparut infiltratii pe tavanul din baie, deasupra cazii si deasupra chiuvetei. Am solicitat verbal, inainte de Paste, ajutorul administratorului, pana acum fara niciun rezultat. In apartamentul de deasupra locuiesc doi chiriasi care nu deschid usa. Din alte postari am inteles ca exista cateva etape de actiune:
1) Sesizare scrisa, in 2 exemplare, catre presedintele asociatiei de proprietari/administrator. Sesizarea se face catre presedinte sau catre administrator? In cat timp este obligat sa rezolve problema?
2) Daca administratia nu ia masuri pot face reclamatie la primarie.
Dupa cat timp de la depunerea sesizarii mele catre asociatie pot face aceasta reclamatie? Daca nu a fost solutionata, bineinteles.
3) Evaluarea pagubei. Cine face aceasta evaluare? O firma de constructii autorizata? Sau Primaria, care trebuie sa trimita o comisie de evaluare a pagubelor in urma sesizarii mele?
Daca are loc aceasta evaluare a pagubelor mai este necesar si Procesul Verbal de constatare a prejudiciilor intocmit de asociatia de proprietari?
4) Instiintare in scris catre proprietar sa remedieze defectiunea si sa plateasca pagubele.
Am inteles ca numele proprietarului il pot afla de la Cadastru. Tot de acolo aflu si adresa la care locuieste, ca sa stiu unde trimit instiintarea? Sau o trimit pe adresa chiriasilor? In cazul acesta nu ar avea cum sa semneze de primire proprietarul.