1 = clarificat
2 = in contractul dintre firme nu se specifica clar continutul sau tema discutiilor avute de angajatul meu si clientul acelei compani , mai mult se specifica clar sa subiectele si discutiile sunt private intre client si "operator" , de aici si dilema mea ... m-am gandit la consilier matrimonial ( nu stiu daca exista ca si meserie ) , consilier psihologic ( cred ca exista incadrare dar necesita o anumita diploma pe care viitorii mei angajati nu o au ) , am cunostinta ca exista un anumit vid legislativ in ceea ce priveste aceasta activitate si incerc sa gasesc o modalitate legala de a o intreprinde in asa fel incat nici eu si nici angajatii sa nu ocolim sau incalcam legea
3 = la domiciliul angajatului sau oriunde are el acces la un calculator/telefon/tableta conectat la internet
4 = clarificat
5 = semiclarificat in sensul ca pentru salariu de baza am inteles ce taxe trebuie platite dar nu am gasit taxele care trebuie platite pentru comisioanele din vanzari
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si clarificari
Recent am deschis un SRL avand ca domeniu principal de activitate cod CAEN 631 - Activitati ale portalurilor web , prelucrarea datelor , administrarea paginilor web si activitati conexe , am deschis acest SRL in ideea de a putea angaja personal in domeniul videochatului - practic vreau sa angajez persoane care sa ofere consultanta si consiliere online ( audio - video ) clientilor unei companii din strainatate in urma acestei activitati compania din strainatate achitand o anumita suma de bani pentru serviciile oferite pe care eu in calitate de angajator trebuie sa "o impart" cu angajatii , am incercat sa gasesc singur raspunsul la urmatoarele intrebari si sincer n-am reusit asa ca va rog sa ma ajutati putin :
- trebuie sa fac si un contract colectiv de munca sau sunt de ajuns cele individuale ?
- ce meserie trebuie sa trec eu in contractul individual de munca pentru angajatii mei ?
- tinand cont ca activitatea desfasurata are loc online ( angajatii fiind liberi sa desfasoare aceasta activitate de unde vor/pot ei ) care sunt oblicatiile mele ca angajator in vederea asigurari protectiei la locul de munca ?
- tinand cont ca banii pe care ii primesc sunt de la o companie extracomunitara iar pe facturile emise apare ca produs oferit - servicii electronice oferite online care sunt taxele pe care trebuie sa le platesc la stat ?
- se poate pe langa salariul de baza ( platit pentru orele petrecute online pe platforma firmei contractoare ) sa ofer salariatilor si un anumit procent din vanzarile realizate de fiecare in parte ? si daca da care sunt taxele pe care trebuie sa le platesc pentru aceste sume in asa fel incat salariatii sa nu fie nevoiti sa mai plateasca nimic
Sper ca am nimerit categoria potrivita a acestui forum ( in caz contrar rog administratorul sa ma scuze si sa mute subiectul ) si va doresc toate cele bune