avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 568 soluții astăzi
Forum Activitate CristyGrs

Activitate CristyGrs

Da si mi s-a spus ca esta in lucru .. asa mi se spune de 1 luna .
Buna Seara , Am achizitionat un smartphone caruia i-am spart ecranul la mai putin de o luna de la achizitionare . L-am dus la service-ul unde este garantia iar acestia L-AU SCOS DIN GARANTIE deoarece i-am spart ecranul si m-a intrebat daca doresc reparatia lui contracost . Am raspuns afirmativ iar dupa aproximativ 1 saptamana acestia mi-au comunicat pretul reparatiei (599 ron) evident foarte mult avand in vedere ca la momentul actual telefonul costa 1100 lei . Dupa accea m-au intrebat daca il repar sau daca nu . Le-am raspuns ca in ciuda costului destul de mare sunt de acord cu reparatia iar ei mi-au spus ca ma vor anunta cand este gata. Au trecut peste 60 de zile si nu am primit niciun semn de la service.
Intrebarea mea este : Exista vreun termen maxim pentru reparatie fara garantie la un service ? Deoarece ma gandesc ca e anormal sa imi tina telefonul in service luni si luni de zile ... Au trecut deja 2 luni si cine stie cat mai dureaza . Daca Da , exista un termen maxim pana la care accestia sunt obligati sa-mi repare smartphonul va rog sa imi spuneti care este acesta si ce pot cere daca se depaseste acesta .

Multumesc anticipat.