Apartamentul este dat in folosinta printr-un contract de comodat de catre dezvoltatorul imobiliar, al carei reprezentant este presedintele asociatiei. Fiind vorba de o asociatie in care sunt mai multe blocuri (complex rezidential), nu exista interes pentru a se rezolva problema unui grup de locatari, mai ales ca existenta ONG-ului da bine in presa.
In momentul in care m-am mutat in complex mi s-a spus (verbal) ca nu exista firme cu punct de lucru in complex si nici nu se dau aprobari pentru asa ceva. Nu exista un regulament de ordine interioara.
As vrea sa stiu daca se poate face ceva din punct de vedere legal si de ce acte au nevoie cei din ONG pentru desfasurarea acestui gen de activitati. Eu nu am reusit sa gasesc decat partea legata de aprobarea CEX si a vecinilor direct afectati.
In blocul in care locuiesc exista de ceva timp un ONG care isi desfasoara activitatea la ultimul etaj al blocului.
Printre activitatile pe care vor sa le desfasoare este si partea de activitati social culturale. Se poate vizita locul cu inscriere pe Facebook, au loc diverse evenimente publice (la ultimul eveniment care s-a anulat erau inscrise sute de persoane) si private (receptii cu diversi demnitari si conferinte de presa).
Din punctul meu de vedere, ca si proprietar / locatar al blocului, astfel de activitati nu isi au locul intr-un bloc de locuinte.
Se poate face ceva pentru a opri astfel de activitati?
De ce acte au nevoie pentru a desfasura aceste activitati?