Am incheiat un contract de comision cu o firma din Bucuresti, conform caruia eu urma sa fiu platita cu un anumit tarif pe ora + un comision de X% din profitul anual al organizatiei. Am primit contractul + alte documente prin curierat, pe care le-am returnat angajatorului, urmand ca exemplarele semnate si de acesta sa-mi parvina. Nu s-a mai intamplat.
Intrucat aceasta colaborare urma sa fie in regim part-time, plata trebuia sa se faca lunar, pe baza unui pontaj. Toate bune si frumoase, insa nu am fost platitta, desi mi s-au cerut datele bancare, pontajul, iar feedbackul pentru activitatea prestata a fost excelent.
Odata cu mine au fost angajate mai multe persoane pe aceasta pozitie, insa pentru ca lucram de acasa si avem anumite zone alocate, nu ne cunoastem.
I-am trimis mailuri angajatorului in incercarea de a afla ce se intampla, i-am dat mai multe telefoane, insa nu mai pot da de acesta.
Intrebarea mea este: daca si ce se poate face in legatura cu acest lucru?