Sarut mana pentru raspuns
Ca sa-mi primeasca masina la REMAT trebuie sa merg cu urmatoarele acte:
-cartea de identitate a vehiculului (CIV)
-certificatul de inmatriculare (CI)
Acesta din urma este retinut la politie, deci REMAT-ul pica!
Pentru a radia autoturismul din punct de vedere fiscal, trebuie sa merg la Directia Taxe si Impozite Locale.
Insa si aici ar trebui sa prezint printre altele
-cartea de identitate a vehiculului – original si copie
-actul care atesta instrainarea autovehicului sau adeverinta de la REMAT in cazul in care autovehiculul a fost scos din uz.
Aici cred ca pot sa invoc ,,RADIERE LA CERERE'', dand o declaratie pe proprie raspundere, prin care sa atest ca vehiculul a fost retras definitiv din circulatie si ca va fi depozitat in spatiul proprietate privata.
Sa presupunem ca obtin certificatul de atestare fiscala .
Urmatorul pas, ar fi radierea din circulatie.
La Serviciul Rutier, pentru radiere din circulatie, mi se pretind printre altele:
-cartea de identitate a vehiculului – original si copie
-certificatul de inmatriculare
-placutele cu numarul de inmatriculare
Acestea din urma fiind retinute la ei!
Vedeti ?... peste tot mi se pretind certificatul si placutele pe care eu nu l-e detin.
Mi s-au retinut certificatul de inmatriculare si numerele de circulatie din cauza ITP expirat.
Repararea masinii ar fi prea costisitoare, prin urmare a-si dori sa o radiez de la fisc si din circulatie.
Am doar dovada de la politie ,actul de constatare RAR si catrtea de identitate a masinii.
Cum ar trebui sa procedez?
Firma a fost infiintata in 1993 si si-a desfasurat activitatea pina in 2011 cand din cauza lipsei de lucrari am inghetat activitatea ei.
Acum am facut demersuri pt reactivare dar m-i se solicita registru unic de control.
Nu am, si nici nu tin minte sa fi avut acest registru.
Ce ma sfatuiti sa fac?