Mai revin cu o intrbare. In cazul in care medicul a incheiat un contract cu norma intreaga cu un spital se stat, pe partea de ambulator, semnand implicit un contract cu Casa de Asigurari de Sanatate pe partea de ambulator (pentru ca spitalul sa poata deconta interventiile efectuate de medicul respectiv in ambulator), mai poate incheia la spitalul la care va avea inca o jumatate de norma un alt contract cu Casa de Asigurari de Sanatate, de data acesta pentru partea de spital (nu de abmulator)?
Problema este ca si spitalul care il angajeaza cu jumatate de norma ii cere sa semneze un alt contract cu Casa de Asigurari de Sanatate, ca la randul sau (spitalul), sa poata deconta interventiile efectuate de acest medic, de data aceasta in spital.
Mentionez ca sunt doua spitale diferite, ambele de stat.
Pe scurt intrebarea este: un medic poate avea incheiate concomitent doua contracte cu Casa de Asigurari de Sanatate, unul pentru partea de ambulator (la o unitate spitaliceasca) si altul pe partea de spital (la o alta unitate spitaliceasca)?
Va multumesc,
RM
Buna ziua,
Ma puteti lamuri, va rog, daca un medic are dreptul sa incheie doua contracte cu doua spitale de stat: unul cu norma intreaga, la un spital, iar altul cu jumatate de norma la alt spital, in conditiile in care programul nu se suprapune?
Multumesc,
RM
Multumesc pentru raspuns.
Aparatura ramane proprietatea mea, iar de intretinerea si amortizarea ei nu se va ocupa spitalul. Intr-adevar, voi folosi un spatiu din spital pentru depozitarea ei, curent electric pentru functionarea ei si o parte dintre consumabilele de care am nevoie, dar doar cele pe care si le permite spitalul.
Eu nu vreau sa incasez nici un ban de la spital pentru faptul ca folosesc aparatura proprie. Vreau numai sa obtin rezultate mai bune, cu o aparatura mai performanta. Bineinteles, utilizatorul aparaturii vreau sa raman doar eu.
Imi puteti spune, va rog, ce forme luati in calcul cand considerati ca sunt mai multe forme legale de introdus aparatura medicala in unitatea medicala?
Buna ziua,
Ma puteti sfatui in urmatoarea problema? Lucrez intr-un spital de stat, care nu este dotat cu intreaga aparatura de care am nevoie si nici nu isi permite achizitii de acest gen intr-un timp rezonabil. Eu am cumparat o parte din aparatura si as vrea sa o folosesc in spital, dar in acelasi timp nu as vrea ca ea sa fie la indemana tuturor, ca si cum ar apartine spitalului. Stiti o forma legala prin care se poate introduce aparatura personala in spital, dar, totodata, ea sa ramana personala si nu sa intre in inventarul spitalului?
Multumesc.