Buna ziua,
Ma puteti sfatui in urmatoarea problema? Lucrez intr-un spital de stat, care nu este dotat cu intreaga aparatura de care am nevoie si nici nu isi permite achizitii de acest gen intr-un timp rezonabil. Eu am cumparat o parte din aparatura si as vrea sa o folosesc in spital, dar in acelasi timp nu as vrea ca ea sa fie la indemana tuturor, ca si cum ar apartine spitalului. Stiti o forma legala prin care se poate introduce aparatura personala in spital, dar, totodata, ea sa ramana personala si nu sa intre in inventarul spitalului?
Multumesc.
Sunt mai multe forme legale de introdus aparatura medicala in unitate medicala
Dvs insa trebuie sa analizati avantajele si dezavantajele unei astfel de variante care implica inclusiv intretinerea aparaturii
Probabil interesul dvs este si amortizarea aparaturii
Dvs Initial trebuie sa discutati cu managerul unitatii medicale daca detine spatii pentru utilizare aparatura,daca detin surse suplimentare curent/consumabile,service,etc
Ulterior trebuie sa hotarati raportul juridic,utilizatorii aparaturii respective
Puteti analiza oportunitatea incheierii de contract de inchiriere aparatura medicala,dar atentie la riscuri/raspundere unitate medicala,sau personal care utilizeaza aparatura
Multumesc pentru raspuns.
Aparatura ramane proprietatea mea, iar de intretinerea si amortizarea ei nu se va ocupa spitalul. Intr-adevar, voi folosi un spatiu din spital pentru depozitarea ei, curent electric pentru functionarea ei si o parte dintre consumabilele de care am nevoie, dar doar cele pe care si le permite spitalul.
Eu nu vreau sa incasez nici un ban de la spital pentru faptul ca folosesc aparatura proprie. Vreau numai sa obtin rezultate mai bune, cu o aparatura mai performanta. Bineinteles, utilizatorul aparaturii vreau sa raman doar eu.
Imi puteti spune, va rog, ce forme luati in calcul cand considerati ca sunt mai multe forme legale de introdus aparatura medicala in unitatea medicala?
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Buna ziua
Alexandru2018
Buna ziua am o întrebare de fapt o nelămurire ,am căzut cu o terță persoana ca sa cumpărăm niște bunuri medicale mai exact aparatura de tip medical pe ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.