avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 970 soluții astăzi
Forum Activitate Elena777

Activitate Elena777

Răspuns la discuția Umilinta la Altex
Se pare ca nu m-am facut inteleasa. Ei stiu ca am fost la OPC.
OPC-ul a fost la ei. Altex au pus la dispozitia inspectorului niste mesaje pe mail dintre ei si firma de service. Din ele rezulta: initial s-a dispus inlocuirea produsului, apoi s-au razgandit si au dispus repararea ca la final sa decida ca e vina mea. In toata acesta perioada eu am sunat DEGEABA. Cu sau fara OPC ... Altex-ul ma ignora! Mai mult afirma la acest moment ca nu am nici macar garantie. Pentru ca intr-un mic colt "anumite materiale nu sunt garantate", dar in aceste conditii se impune intrebarea fireasca: daca nu ai garantie de ce propui clientului sa cumpere si extragarantie???? Revin cu intrebarea mea: ce tip de actiune se face in instanta pentru acest caz?
Am achizitionat in februarie 2015 o plita Whirpool din sticla pe gaz. Pe 26 iunie 2015 in timp ce functiona am auzit o bubuitura puternica. Am venit la bucatarie si surpriza: sticla sparta (ca parbrizul masinii). Am inceput sa sun la service, sa trimit mail la ei si la Altex. Plita era in garantie la producator 2 ani si pentru inca 2 mai platisem eu extragarantie. Dupa 4 zile vine un individ de la service. Face poze si imi spune: "va contactam noi". Si la revedere. Stau, astept si iar incep sa sun. Imi spun cei de la service ca ei au facut tot ce trebuia facut si ca asteapta decizia de la Whirpool. Insist explicand ca e vorba de zona de gatit, ca am un copil mic pentru care trebuie sa gatesc. Degeaba. Incerc sa iau legatura cu sefii la de la Whirpool Romania. Aici alta dandana: au la contact 2 nr de tel si un mail. Fictive. Nimeni nu raspunde! Sute de telefoane. Cui?? Probabil am sunat la un tel dat pe silent. Trimit mail la Altex: "problema dvs va fi rezolvata in cel mai scurt timp" . Astept si gatesc la vecini sau cumpar mancare de la restaurant. Merg la OPC, fac sesizare. Iar astept si iar nu gatesc. Azi e 23 iulie. La prima ora merg la magazinul 1 Altex din Tg Jiu. Ma trimit la magazinul 2. Acolo seful lipseste. Astept mai mult de o ora. Plec asigurata ca ma vor suna. Si ma suna la 20 min sa imi spuna ca imi repara plita contra cost pentru ca explozia a fost atentie: "accident provocat". Infuriata explodez eu. Seful de magazin imi tranteste cu telefonul in nas dupa ce retoric imi spune: "indrazniti sa ridicati tonul la mine sau mi se pare"???? Oameni buni, am auzit multe pana acum dar sa te joci cu gazul si sa-ti provoci singur un "accident" la o plita, sa iti risti propria viata si a copilului tau si sa-ti dai foc la casa mi se pare SINUCIDERE. Astia te acuza ca esti sinucigas pentru ca ei iti dau un produs PROST. Acum astept raspunsul de la OPC dupa care trebuie sa ma interesez ce tip de actiune se face in instanta pt speta asta. Daca stie cineva, va rog sa lasati un mesaj. Multumesc!