avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 803 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Umilinta la Altex
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Umilinta la Altex

Am achizitionat in februarie 2015 o plita Whirpool din sticla pe gaz. Pe 26 iunie 2015 in timp ce functiona am auzit o bubuitura puternica. Am venit la bucatarie si surpriza: sticla sparta (ca parbrizul masinii). Am inceput sa sun la service, sa trimit mail la ei si la Altex. Plita era in garantie la producator 2 ani si pentru inca 2 mai platisem eu extragarantie. Dupa 4 zile vine un individ de la service. Face poze si imi spune: "va contactam noi". Si la revedere. Stau, astept si iar incep sa sun. Imi spun cei de la service ca ei au facut tot ce trebuia facut si ca asteapta decizia de la Whirpool. Insist explicand ca e vorba de zona de gatit, ca am un copil mic pentru care trebuie sa gatesc. Degeaba. Incerc sa iau legatura cu sefii la de la Whirpool Romania. Aici alta dandana: au la contact 2 nr de tel si un mail. Fictive. Nimeni nu raspunde! Sute de telefoane. Cui?? Probabil am sunat la un tel dat pe silent. Trimit mail la Altex: "problema dvs va fi rezolvata in cel mai scurt timp" . Astept si gatesc la vecini sau cumpar mancare de la restaurant. Merg la OPC, fac sesizare. Iar astept si iar nu gatesc. Azi e 23 iulie. La prima ora merg la magazinul 1 Altex din Tg Jiu. Ma trimit la magazinul 2. Acolo seful lipseste. Astept mai mult de o ora. Plec asigurata ca ma vor suna. Si ma suna la 20 min sa imi spuna ca imi repara plita contra cost pentru ca explozia a fost atentie: "accident provocat". Infuriata explodez eu. Seful de magazin imi tranteste cu telefonul in nas dupa ce retoric imi spune: "indrazniti sa ridicati tonul la mine sau mi se pare"???? Oameni buni, am auzit multe pana acum dar sa te joci cu gazul si sa-ti provoci singur un "accident" la o plita, sa iti risti propria viata si a copilului tau si sa-ti dai foc la casa mi se pare SINUCIDERE. Astia te acuza ca esti sinucigas pentru ca ei iti dau un produs PROST. Acum astept raspunsul de la OPC dupa care trebuie sa ma interesez ce tip de actiune se face in instanta pt speta asta. Daca stie cineva, va rog sa lasati un mesaj. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 16:29, 26 Iulie 2015
Elena777 a scris:

Acum astept raspunsul de la OPC dupa care trebuie sa ma interesez ce tip de actiune se face in instanta pt speta asta. Daca stie cineva, va rog sa lasati un mesaj. Multumesc!

Asteptati raspunsul de la ANPC, se poate sa va fie favorabil. Nu va poate sfatui nimeni ce sa faceti inainte de sti daca este nevoie :)
Si da, aveti dreptate, e foarte neplacut si neprofesionist in egala masura.

Pana vine raspunsul as zice ca n-ar fi rau sa sunati la numarul de contact pe care il au pe site si sa anuntati atat problema cat si faptul ca i-ati reclamat la ANPC. Poate ajuta, ca de pierdut n-aveti ce: 021 / 9196.
Se pare ca nu m-am facut inteleasa. Ei stiu ca am fost la OPC.
OPC-ul a fost la ei. Altex au pus la dispozitia inspectorului niste mesaje pe mail dintre ei si firma de service. Din ele rezulta: initial s-a dispus inlocuirea produsului, apoi s-au razgandit si au dispus repararea ca la final sa decida ca e vina mea. In toata acesta perioada eu am sunat DEGEABA. Cu sau fara OPC ... Altex-ul ma ignora! Mai mult afirma la acest moment ca nu am nici macar garantie. Pentru ca intr-un mic colt "anumite materiale nu sunt garantate", dar in aceste conditii se impune intrebarea fireasca: daca nu ai garantie de ce propui clientului sa cumpere si extragarantie???? Revin cu intrebarea mea: ce tip de actiune se face in instanta pentru acest caz?
Cine nu v-a inteles ca ati fost la ANPC? Eu v-am zis sa asteptati raspunsul, trebuie sa primiti in scris concluziile controlului. Nu-i puteti da in judecata inainte de a-l avea, de-aia exista ANPC: ca sa nu fie oamenii nevoiti sa apeleze la instanta pentru astfel de probleme. Nici macar nu stiti daca reclamatia dvs. va fi rezolvata favorabil sau nu.

Din ce scrieti pareti a avea dreptate dar noi nu putem sti cauza si natura defectului pentru ca nu suntem experti in acel domeniu, nu stim ce scrie in certificatul de garantie (ce acopera si ce nu), nu stim motivatia service-ului... am aflat doar ca Altex ba accepta, ba refuza sa va schimbe plita, ca nu puteti lua legatura cu producatorul iar ANPC a fost pe la magazin.
A, si ca sunteti nervoasa inclusiv pe noi.



~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Negatie service masina de spalat vase BEdith BEdith Buna ziua Am o masina de spalat vase in garantie, marca Whirlpool, cumparata de la Altex (online) care din data de 16 decembrie 2019 este stricata. - in data ... (vezi toată discuția)
Returnare produs din garantie. stoicamarius87 stoicamarius87 Buna ziua, Va rog daca poate cineva sa ma ajute cu indicatii sau ce masuri sa fac. Situatia este urmatoarea: In data de 19.08.2014 am dus un leptop ... (vezi toată discuția)
Bună seara, va rog sa ma ajutați cu un sfat în următoarea ... Nicoleta Ros Nicoleta Ros Bună seara, Va rog sa ma ajutați cu un sfat în următoarea situatie: Am achiziționat de la Altex România din București un aspirator robot Xiaomi în ... (vezi toată discuția)