avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 260 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Negatie service masina de spalat vase
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Negatie service masina de spalat vase

Buna ziua
Am o masina de spalat vase in garantie, marca Whirlpool, cumparata de la Altex (online) care din data de 16 decembrie 2019 este stricata.
- in data de 16 decembrie am sunat la Whirlpool pentru a anunta faptul ca masina de spalat nu functioneaza
- in data de 19 decembrie a venit un domn de la Rio Service pentru constatare
- in data de 6 ianuarie s-a intors cu o componenta si a schimbat-o dar nu a rezolvat problema
- in data de 8 ianuarie au venit 2 baieti angajati ai SC Rio Service Srl si au dus masina de spalat vase la service
- in data de 16 ianuarie au adus-o inapoi, initial nu au reusit sa o porneasca, unul dintre baieti a desfacut masina, cu greu au reusit sa o puna in folosinta
- in data de 17 ianuarie s-a stricat din nou, am anuntat Whirlpool-ul, de atunci nu am primit nici un raspuns
- in data de 17 ianuarie am trimis reclamatie si la Protectia Consumatorului-(deja eram de o luna fara masina de spalat vase) deocamdata nu am primit raspuns, iar la telefon nu raspunde nimeni
-Am trimis mail si la Altex- tot asa, nu am primit raspuns.
Ce pot sa mai fac sa returnez produsul si sa imi primesc banii inapoi? A mai fost cineva in situatie asemanatoare?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: BEdith , utilizator 10:10, 28 Februarie 2020
buna ziua,
Asteptati raspunsul ANPC si apoi analizati posibilitatea unei actiuni in instanta.
Multumesc, termenul care este dat de ANPC pentru raspuns este de 30 zile + maxim 15, care expira luni, in data de 02.03.2020. Nu stiu cat ar mai trebui sa astept peste acest termen. O alta problema ar fi ca eu sunt din Cluj, iar Whirlpool si Altex au sediu in Bucuresti, deci probabil ar trebui depus dosarul acolo...din pacate nu stiu ce ar presupune acest lucru, nici ca si cheltuiala, nici ca si timp.
Pentru solutionare este de preferat sa va deplasati personal la opc sa discutati direct cu inspectorul responsabil
Multumesc, pentru acest lucru ar trebui sa ma duc la Bucuresti (eu fiind din Cluj). Am sunat la ANPC Cluj, ei mi-au zis ca din moment ce Whirlpool si Altex sunt in Bucuresti, intra in compententa celor din Bucuresti. Am trimis mail si fax la ANPC Bucuresti, dar din pacate fara rezultat. La telefon nu raspunde nimeni.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie aparat foto crysstina7 crysstina7 buna ziua, acum un an jumatate am achizitionat un aparat foto d 5100 nikon (care a costat 2200 ron), in decembrie 2014 mi s-a stricat brusc,nu a cazut pe jos ... (vezi toată discuția)
Probleme cu site-ul x, banii luati, produsul nelivrat teodora81 teodora81 Buna ziua, am nevoie de un raspuns la o problema legata de un site din Romania, de unde am achizitionat un voucher de reducere pentru un brad complet utilat ... (vezi toată discuția)
Buna dimineata, va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu ... AnghelAnaGeorgiana AnghelAnaGeorgiana Buna dimineata, Va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu urmatoarea problema: In data de 23.11.2020, am achizitionat de la Altex, aspirator robot ( ... (vezi toată discuția)