buna ziua,
acum un an jumatate am achizitionat un aparat foto d 5100 nikon (care a costat 2200 ron), in decembrie 2014 mi s-a stricat brusc,nu a cazut pe jos nu s-a umblat in el,nimic, in ianuarie l-am trimis in garantie la care mi se spune ca aparartul s-a decalibrat si calibrarea costa 220 de ron,am intrebat daca din vina noastra se decalibreaza,la care raspunsul a fost,nu,aparatele se mai decalibreaza,am sunat de la magazinul care l-am achizitionat si le-am spus ca nu mi se pare corect ca sa platesc din moment ce nu e vina mea ca s-a stricat aparatul,raspunsul lor a fost ca sa il trimit lor la magazin ca sa il repare service lor,acum dupa 2 saptamani in care doar eu am sunat sa vad de starea produsului,mi se spune ca si ei l-au trimis tot la service la care l-am trimis eu si raspunsul este ca e stricata o piesa care nu intra in garantie, deci de la decalibrarea la stricarea unei piese de unde si pana unde habar nu am....intrebarea mea este,pot cere banii inapoi pe aparat,sau sa imi livreze altul? #-o
Problema e cam delicata. Probabil l-ai trimis la cei de la Restart, service autorizat de cei de la Nikon prin Skin Media. Din ce stiu eu, experiente anterioare cu Restartul baietii de acolo sunt foarte profesionisti si nu prea gresesc la diagnostice. Din punct de vedere legal, atata timp cat service-ul are o constatare in care spune ca problema nu face obiectul garantiei clientul nu prea mai are ce face. Insa, posibil daca insisti mai mult la magazinul de la care ai cumparat si eventual la cei de la ANPC s-ar putea sa te ajute. Probabil ei au considerat ca problema aparatului tine de uzura morala si de asta nu ti l-au reparat pe garantie.