ce trebuie sa fac in cazul in care am cumparat online de la Altex o instalatie de clima Whirlpool si dupa montare cu firma autorizata in instalatii de climatizare, acestia au constatat ca unitatea exterioara e defecta. Am luat legatura si cu cei de pe certificatul de garantii dar acestia dupa ce am achitat 250 lei ( altfel nu au vrut sa se deplaseze) mi-au intocmit un raport orin care specifica ca produsul este defect si in loc sa il repare m-au sfatuit sa fac retur produse la Altex. Dupa acest demers ( aproximativ 30 zile ) nu am primit nici un raspuns de la cei de la Altex. Multumesc si astept un sfat de la dumneavoastra!
Buna ziua!
Sa inteleg ca ati returnat produsul? In mod normal trebuia sa primiti contravaloarea acestuia, in urma returului.
Daca nu reusiti sa aveti un dialog cu ei si nu isi respecta obligatiile, va puteti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor la oficiul sau comisariatul de pe raza localitatii dvs. Aceasta institutie functioneaza foarte bine si rezolva astfel de situatii cu brio.
Sesizare la ANPC,salvati conversatiile avute cu Altex referitor la problema ,corespondenta etc.Puteti sa solicitati unui av sa va formuleze o notificate catre Altex,variante abeti mai multe.
nu am returnat, doar am trimis pe site-ul Altex adresa pentru returnare. Acum sunt in discutii cu domnii de la OPC si vreau sa vad rezolutia dumnealor, multumesc pentru raspunsul dumneavoastra, cu stima!
Bună ziua! Și eu am făcut o comandă cu ridicare din magazin și am primit un produs defect. Nu se încarcă, nu se deschide și prezintă uzuri fizice ! Nu am optat pentru garanție , iar cei din magazin îmi aduc acuze ca defecțiunea este produsă de mine . În ziua în care am fost să ridic produsul, în aceiași zi l-am adus înapoi în magazin pentru verificare . Nu doresc returnarea , doresc doar schimbarea produsului deoarece am dat bani pe el.