avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 781 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... procedura in cazul unui produs trimis defect Altex
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

procedura in cazul unui produs trimis defect Altex

ce trebuie sa fac in cazul in care am cumparat online de la Altex o instalatie de clima Whirlpool si dupa montare cu firma autorizata in instalatii de climatizare, acestia au constatat ca unitatea exterioara e defecta. Am luat legatura si cu cei de pe certificatul de garantii dar acestia dupa ce am achitat 250 lei ( altfel nu au vrut sa se deplaseze) mi-au intocmit un raport orin care specifica ca produsul este defect si in loc sa il repare m-au sfatuit sa fac retur produse la Altex. Dupa acest demers ( aproximativ 30 zile ) nu am primit nici un raspuns de la cei de la Altex. Multumesc si astept un sfat de la dumneavoastra!
Ultima modificare: Luni, 16 Iulie 2018
patrutz67, utilizator
Cel mai recent răspuns: Brunettte , utilizator 09:34, 8 Iunie 2024
Buna ziua!
Sa inteleg ca ati returnat produsul? In mod normal trebuia sa primiti contravaloarea acestuia, in urma returului.
Daca nu reusiti sa aveti un dialog cu ei si nu isi respecta obligatiile, va puteti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor la oficiul sau comisariatul de pe raza localitatii dvs. Aceasta institutie functioneaza foarte bine si rezolva astfel de situatii cu brio.
Sesizare la ANPC,salvati conversatiile avute cu Altex referitor la problema ,corespondenta etc.Puteti sa solicitati unui av sa va formuleze o notificate catre Altex,variante abeti mai multe.
nu am returnat, doar am trimis pe site-ul Altex adresa pentru returnare. Acum sunt in discutii cu domnii de la OPC si vreau sa vad rezolutia dumnealor, multumesc pentru raspunsul dumneavoastra, cu stima!
Bună ziua! Și eu am făcut o comandă cu ridicare din magazin și am primit un produs defect. Nu se încarcă, nu se deschide și prezintă uzuri fizice ! Nu am optat pentru garanție , iar cei din magazin îmi aduc acuze ca defecțiunea este produsă de mine . În ziua în care am fost să ridic produsul, în aceiași zi l-am adus înapoi în magazin pentru verificare . Nu doresc returnarea , doresc doar schimbarea produsului deoarece am dat bani pe el.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme aparute dupa returul unui produs popescualextraian popescualextraian Buna ziua, In data de 10.03.2017 am achizitionat o consola PS4 de la Media Galaxy/Altex Cluj, sediul Polus. Conform ofertei Media Galaxy, orice produs ... (vezi toată discuția)
Buna dimineata, va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu ... AnghelAnaGeorgiana AnghelAnaGeorgiana Buna dimineata, Va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu urmatoarea problema: In data de 23.11.2020, am achizitionat de la Altex, aspirator robot ( ... (vezi toată discuția)
Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)