Buna dimineata,
Va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu urmatoarea problema:
In data de 23.11.2020, am achizitionat de la Altex, aspirator robot ( Xiaomi Mi vaccum Pro ), garantie 2 ani. In luna Mai 2021, a fost dus in service deoarece vasul de apa s-a fisurat tot si pierdea toata apa pana sa ajung la robot. In luna August, din nou aceeasi problema cu vasul fisurat, doar ca acum senzorul de coliziune s-a defectat si se oprea in mijlocul casei spunandu-ne sa-i luam obstacolul din calea lui, cu toate ca nu avea nimic in calea lui. Toate bune si frumoase... In August am dat mail catre Altex cu numar de inregistrare si toate cele necesare, spunandu-le problema( vas fisurat tot, parchet umflat din cauza faptului ca pierde apa peste tot, senzor de coliziune defect, nu mai incarca ), si specificand faptul ca nu mai doresc sa fie reperat produsul ci doresc inlocuirea lui. Pana in prezent nu am primit de la Altex nici un raspuns cu privire la solicitarea mea. In Septembrie am ajuns cu el noi in magazin pentru predarea lui in service, cu aceeasile specificatii, dorim schimbarea produsului, pentru ca in 9 luni de la achizitie, sa fie de 2 ori in service e prea mult. A ajuns in service iar service-ul spune ca are apa in el si ca reparatia lui costa 1400 de lei ( tot cu 1400 de lei a fost achizitionat !), se intoarce din service, mergem sa le spunem ca noi nu dorim repararea pe banii nostri, pentru ca nu i-am pus apa in el intentionat, si ca este un produs care se foloseste cu apa, deci normal sa aibe apa in el daca vasul este tot fisurat! Destul de logic?
Cand sa ridicam produsul, sotul constata faptul ca cei de la service i-au mai spart carcasa de la senzorul de mapare, nu i-au pus suruburile, si spune ca vrea sa fie dus din nou in service ! Se reduce in service pe 11 Septembrie, cei de la Altex spun ca in termen de 15 zile calendaristice se repara/constata, au trecut cele 15 zile, noi nu am fost sunati sa ni se spuna nimic !
A fost sotul la Altex sambata in magazin, si i s-a spus ca cei de la service au dat un mail catre Altex in care li se spune ca reparatia costa 1400 de lei, dar pe noi nu ne-a anuntat nimic cu toate ca a trecut termenul...
Aseara am fost din nou la Altex, ne-am cam certat cu ei, ALTEXUL insista pe faptul ca nu ei trebuie sa platesca pabuga ci service-ul. Ca ei sunt doar vanzatori si ca noi trebuie sa ne certam cu service-ul .
Acum va intreb, credeti ca putem avea castig de cauza la ANPC ?
Astept raspunsul dumneavoastra cu interes.
Va multumesc !
Cel mai recent răspuns:
Ionut.ion , utilizator
10:04, 29 Septembrie 2021