Este practica de notorietate in care comerciantul nu intelege sa inlocuiasca produs ,sau sa restituie c/v acestuia si trimite cumparatorul direct la service
Comerciantul procedeaza corect, asa se face ca doar nu-l repara vanzatorii. Intai se trimite produsul in service, nu stiu ce vi se pare anormal. Inlocuirea sau restituirea pretului se fac doar daca service-ul da negatie de reparare (o hartie in care scrie ca nu se poate repara). Asa se interpreteaza art 11 din Legea 449/2003, republicata:
Art. 11. - (1)
În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
Mai ziceti ''Probabil este vorba despre bol care detine sistemul de cutite pe fundul vasului care se angreneaza in suport''... asa o fi, dar asta inseamna ca e blender sau ceva de genul asta, nu storcator. De-aia n-am inteles insa asta chiar n-are importanta.
@maresaldeflotan
Daca nu vi se da produsul in termen rezonabil dvs. reclamati comerciantul, nu service-ul. Obligatia de a va asigura timp garantie timp de 2 ani e celui care v-a vandut produsul.
Intai faceti ce v-am zis - intrebati-i in ce stadiu e reparatia / comanda lor si reveniti, o sa va sfatuim in functie de raspuns.