La Termeni si conditii scrie:
In eventualitatea in care clientul achizitioneaza un voucher si nu poate beneficia de serviciul/produsul dorit din cauza comerciantului care onoreaza voucherul ( nu din cauza clientului ), site-ul X se obliga sa restituie contravaloarea voucherului achizitionat in perioada de valabilitate a voucherului.
Deci ei sunt cei care trebuie sa va restituie banii. Ce valabilitate are voucherul dvs.? Chiar si daca ar fi expirat o reclamatie la ANPC le-ar putea face probleme.
Scrieti-le un mesaj la adresa oficiala - o gasiti la sfarsitul paginilor site-ului - si anuntati-i ca va veti adresa ANPC daca nu va primiti bani inapoi in termen de maxim 3 zile (zic, dvs. puneti cat vreti) pentru ca nu reusiti sa intrati in posesia produsului.
Mai scrieti-le sa isi actualizeze textul de la Termeni si conditii, Ordonanta 130/2000 a fost abrogata in iunie 2014 de OUG 34/2014: acum termenul de retragere dintr-un contract la distanta este de 14 zile (in pacate asta pe dvs. nu va ajuta, ati depasit cele 14 zile dar va este de folos ceea ce scrie pe site la Termeni si conditii).
Un mesaj de la un consumator informat i-ar putea misca din loc.
Model de intocmire a unei reclamatii aveti aici:
www.avocatnet.ro/content/for...
Nu stiu ce sa spun in legatura cu plangerea la politie, mi se pare putin exagerata in faza asta. Deocamdata par doar comercianti neseriosi.