De ce exagerez? sunt si haine cu 25 de lei, husa a fost probata, purtata si adusa inapoi pe telefon, exact ca si in exemplul meu cu haina, care e difernta intre o haina si o husa? nu tot tva platim pt ea, nu tot noi trebuie sa facem acte de retur, nu tot noi trebuie sa facem o mie de proceduri de recuperare a tva-ul de pe bonul emis? bineinteles ca e usor din exterior fara sa stim sa acuzam, ca doar "clientu nostru stapanu nostru", si da daca legea nu ma obliga nu iti returnez bani! Multumesc inca o data pt raspunsuri si parei, o zi buna!
Sa va mai explic o data, husa aceasta costa 25 de lei, se potrivea perfect nu avea nici un defect, toate husele pe care ii le-am oferit la schimb se potriveau perfect, nu i-am recoamndat husa originala cu 150 de lei,ca sa zica ca l-am pacalit si a cumparat cea mai scupa husa si nu e buna. Sa va dau urmatoru exemplu, duneavoastra mergeti si cumparati o haina dintr-un magazin, o probati, o cumparati si plecati cu haina pe dumneavoastra, dupa cateva ore va intoarceti tot imbarcat cu ea si ii spuneti vanzatoarei ca haina nu va avantajeaza si doriti bani inapoi, o sa primiti bani inapoi? vi se pare normal? si daca nu, in cazul unei huse de ce este diferit? M-am documentat si doar in mediul online sa dau bani inapoi daca nu iti place produsul, pt ca acolo e normal, nu poti proba, nu stii ce primesti, e doar o metoda de a atrage clienti , de incredere! O zi buna.
Draga Domnule Cyan, aceiasi atitudine si parere o aveam si eu inainte sa lucrez in domeniu, este usor din exterior sa acuzi si sa te revolti, intrebrea mea era simpla, daca sunt obligata sau nu sa dau banii inapoi? Daca tu ca si client vi la mine cu o atitudine flegmatica, tipi si ameninti, da, nu o sa iti dau de buna voie bani inapoi si sincer de acesti clienti prefer sa ma lipsesc. Multumesc pt. parerile si raspunsurile acordate. O seara buna.
Buna ziua, am avut problema cu o clienta care a venit, a porbat o husa , a fost incantata de ea, a cumparato si a plecat, dupa aproximativ 4-5 ore sa intors un domn, cu telefonul Doamnei si cu husa, sa imi explice ca nu e buna husa, ca nu protejeaza, ca e prea larga. I-am expicat despre husa, i-am zis de ce sta asa si i-am oferit alta husa noua in schimb, a pus-o si pe aia, nu ca e la fel si nu-i mai place, i-am zis sa isi aleaga oricare alta husa, nu ca nu vrea nimic, vrea bani inapoi, si a uramt circ si scandal pt ca eu am zis ca nu ii dau bani inapoi doar pt ca acum nu ii mai place husa, dupa ce i-am explicat despre husa aia jumatate de ora, a probato, a folosito si acum vrea bani inapoi, si m-a ameninta cu Protectia Consumatorului. Intre timp l-am sunat pe sefu si el a zis sa sune unde vrea, ca nu-i dam bani inapoi!
Eu vreau sa stiu daca chear sunt obligata in conditile astea sa ii dau bani inapoi? (precizez inca o data ca husa nu era defecta si i-am oferit oricum alta husa la schimb)