avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1093 soluții astăzi
Forum Activitate Alexandra_Lavinia

Activitate Alexandra_Lavinia

Răspuns la discuția Garantie Iphone 5S achizitionat
Fac referire la incarcare de la priza cu impamantare, folosind incarcatorul original. Telefonul se descarca indiferent daca il utilizez sau nu. Mentionez ca nu ascult muzica, nu folosesc aplicatii, jocuri, etc., am un program de lucru f incarcat si il folosesc doar pentru a comunica telefonic si pentru a avea acces la email si gps. Temporar, am dezactivat conexiunea la internet (atat prin Wi-Fi, cat si 4g). Nu este nicio schimbare.
Am notat in procesul verbal si am semnalat problemele. Ca urmare, s-a inlocuit acumulatorul.
Problema este ca post garantie, telefonul functioneaza in continuare doar 4h si apoi se inchide. Sunt utilizator de produse Apple, imi permit financiar un alt aparat, insa nu mi se pare normal sa fiu tratata intr-un mod neprofesionist doar pentru ca "nu sunteti singurul client". Cu siguranta nu sunt, insa de acum inainte, nu voi mai achizitiona nimic de la ei.
Lucrez, nu cresc bani intr-un pom si nu mi se pare ok sa platesc 3.000 lei pe un rebut. Daca as fi cumparat din piata cu buna stiinta la un pret de dumping, nu as lua nicio masura.
Mentionez ca dupa 1 sapt de la achizitie, s-a defectat difuzorul si atunci a fost inlocuit. La un an dupa, autonomia bateriei scade de la 1 zi si jumatate la 4h cu acelasi mod de utilizare. Mie imi pare a fi o problema...
Buna ziua. Imi puteti comunica, va rog, cum pot solutiona pe cale legala reparatia/inlocuirea/rambursarea contravalorii produsului in cazul unui produs defect achizitionat de la Altex Romania ? Este vorba despre un Iphone 5s, baterie defectuoasa, a fost trimis deja in garantie si adus la conformitate, din punctul lor de vedere, insa produsul prezinta in continuare aceeasi defectiune si anume : se incarca in termen indelungat de 7h si se descarca rapid 4h indiferent daca este sau nu utilizat. Mentionez ca se afla inca in perioada de garantie, pana in luna 05.2016. Am asteptat o saptamana sa fie reparat, timp in care nu am avut un telefon inlocuitor, iar acum trebuie sa il retrimit in garantie, sa astept iar pana la 15 zile si sa sper ca poate de data aceasta rezolva ceva. Atitudinea personalului este extrem de neprofesionista, drept pentru care doresc sa rezolv aceasta problema pe cale legala. Am nevoie de telefon pentru a mentine contactul cu familia si colaboratorii mei. Va multumesc anticipat pentru ajutor. Cu deosebita consideratie, A.B.