Am incheiat o polita de asigurare CASCO la Carpatica la inceputul lui Iulie 2016. Peste vreo 2 saptamani am avut un incident. Am sunat la Carpatica, m-au programat pt constatare daune si cu o zi inainte de programare m-au sunat sa imi spuna ca societatea va intra in faliment si ca incepand cu acea data, toate dosarele de dauna Carpatica vor fi preluate de Fondul de Garantare al asiguratilor. Evident am fost suparata, dar pana la urma am mers si am facut dosarul de dauna cu reprezentatul FGA. Dosarul a fost intocmit in august 2016, in primul trimestru al asigurarii CASCO.
Mentionez ca am ales sa achit polita CASCO in 4 rate. Achitasem deja pentru primul trimestru. Dar cand am auzit ca intra in faliment,:( nu am vrut sa mai continui cu ei, pentru ca ar fi insemnat ca pentru orice dauna sa stau sa astept la FGA (luni bune de zile, proceduri complexe). Drept urmare, nu am mai continuat achitarea ratelor.
Dupa ce a fost declarat falimentul Carapatica, cei de la FGA au inceput sa proceseze dosarele si am primit de la ei un mail in care mi se spune ca lipseste de la dosar dovada platii ratelor 2,3 si 4 din polita Casco.
E legal? Asa se procedeaza? Era obligatoriu sa continui palata ratelor chiar daca evenimentul s-a produs in primul trimestru? (si dosarul a fost facut atunci cand polita era valida) .
Am semnat un contract de munca cu data de incepere peste 1 luna.
Mentionez ca perioada de proba din contract este de 0 zile.
Daca nu doresc sa mai incep lucrul acolo pot sa anulez contractul sau sunt obligata sa imi dau demisia si sa stau pe durata preavizului?