Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
eu nu am inteles. Cum adica nu trebuie sa emit factura unui client care cumpara ceva de la mine si imi plateste peste 60 zile de exemplu. Pai cum altfel sa inregistrez vanzarea. Problema este la incasare nu la vanzare. Dupa 60 zile cum sa mai emit bon, corect ar fi sa emit chitanta dar cine mai stie ce este corect ca daca te duci la ANAF si intrebi dau din umeri ca nici ei nu stiu.
ok, dar cum inregistrez raportul fiscal al casei de marcat pentru ca eu am platit odata tva-ul cand am inregistrat factura iar cand o sa fac incasarea (peste 60 zile) pe casa de marcat o sa mai apara inca odata ca vanzare pe raportul fiscal.
pentru o unitate de comert cu amanuntul dotata cu casa de marcat fiscala in cazul in care vand catre o persona fizica bunuri pentru care emit factura fiscala in cazul in care plata se va face ulterior (2 zile) trebuie sa mai emit bon fiscal sau este suficienta chitanta? Dar in cazul in care incasarea se face in alta luna (dupa 60 zile) ?