Sunt salariat la o companie privata.
In viitorul foarte apropiat voi intra in posesia unui apartament prin programul Prima Casa - credit bancar.
Detin o societate comerciala cu activitate de prestari servicii si consultanta tehnica, are activitate, eu sunt administrator, am 1 angajat.
Vreau sa maresc venitul net pe care il incasez pentru a ma descurca mai usor cu cheltuielile - urmeaza inceperea creditului - deci rata lunara.
Angajatorul meu accepta plata si sub forma de contract de prestari servicii, nu neaparat ca si angajat al sau, fapt pentru care as dori sa renunt la contractul de munca si sa fac un contract de prestari servicii intre societatea pe care o administrez si angajatorul actual.
Ce avantaje si ce dezavantaje am? Ce oportunitati de a evita costuri cu taxe catre stat am? As putea sa declar apartamentul nou aparut in viata mea ca punct de lucru al societatii pe care o detin si sa fac un contract de inchiriere intre mine persoana fizica si societatea pe care o administrez? Ce cheltuieli as evita?
Cum as putea sa scot mai usor banii din firma pentru cheltuielile curente, fara sa fie impozitati cu 16% dividente, si restul impozitelor aferente?
Astept propuneri, idei, sfaturi - de la persoane care au trecut prin situatii similare sau care ma pot ajuta sa maximizez beneficiile si sa ma strecor corect prin viata. :) :sorry: X-( :frantic: