Produsul ne-a fost returnat prin curier, impreuna cu toate documentele in original... daca ii vom trimite clientului PV pe e-mail semnat de noi, este ok? Va multumesc pentru raspuns!
Buna ziua, detin un magazin online si ma confrunt cu urmatoarea situatie:
am vandut un o placa de par (de buna calitate) iar clientul m-a anuntat ca doreste sa returneze produsul deoarece, acesta nu corespunde din punct de vedere calitativ. Am comunicat clientului, faptul ca nu este nici o problema si ca asteptam produsul urmand sa-i restituim intreaga suma de bani. Am primit produsul insa acesta prezinta urme de utilizare excesiva, zgarieturi vizibile si urme de uzura... (personal consider ca produsul a fost schimbat). Mentionez ca acest produs nu are un numar de serie prin care sa facem dovada ca a fost sau nu inlocuit. Ce considerati ca putem face in situatia de fata, tinand cont de faptul ca persoana in cauza ne ameninta cu reclamatie la ANPC? Am citit diverse legi care spun ca ii putem returna o parte din suma platita, in functie de gradul de uzura/utilizare al produsului insa, produsul despre care vorbim nu mai poate fi repus in vanzare. As dori sa adaug faptul ca, intampinam cu promptidudine aceste situatii, le solutionam rapid si fara batai de cap pentru clientii nostri... Va multumesc anticipat si astept cu interes raspunsul dumneavoastra!