avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 898 soluții astăzi
Forum Activitate NegreanuDaniel

Activitate NegreanuDaniel

Răspuns la discuția Serviciul internet Telekom
In fiecare zi sun la serviciul clienti sa vad de ce nu a venit nici o echipa si de ce nu se face nimic pentru rezolvarea problemei internetului.
Sunt anuntat ca nu stie de ce nu a venit nici o echipa (din peste 20 trimise), si sa astept incontinuare pentru verificari (care se fac de 3 ani incoace).
Am sunat la ANPC, sa intreb de reclamatia depusa si inca e in lucru, nici ei nu au primit un raspuns oficial de la Telekom.
Doamna de la ANPC mi-a zis ca nu stie ce se intimpla cu serviciul internet Telekom pentru ca si la oras sunt probleme cu acest serviciu, merge din ce in ce mai rau.
La noi, in zona rurala acest serviciu este execrabil de prost.
Ce ramine de facut, in afara de instanta in care sa ne cerem banii inapoi pe ultimii 3 ani ?
Răspuns la discuția Serviciul internet Telekom
Am fost sunat din centrala locala de catre echipa de interventie, sa-mi zica ca s-a rezolvat problema telefonului.
Nu a apucat sa-mi explice ca s-a intrerupt legatura.
Am fost apelat din nou imediat, am apucat sa-i intreb de pachetele pierdute ale legaturii internet si mi-a zis ca nu are ce sa-i faca, legatura s-a intrerupt din nou.
Nu am mai fost sunat, dar problemele sunt aceleasi.
Răspuns la discuția Serviciul internet Telekom
Am serviciu ADSL2+ cu o banda in contract de pina la 20Mb, astazi dimineata am incercat de 3 ori un test de banda, care a iesit 3,45Mb, am facut din nou print-uri.
Am incercat sa sun la ei si telefonul fix nu mai functioneaza. Specific ca telefonu nu are nimic.
Am sunat de pe mobil si dupa ce m-a pus sa astept, mi s-a transmis sa astept ca se lucreaza.
MINCIUNA, nu se lucreaza, am vedere directa de la mine pina in POSTA, unde au aparatura.
Am print-uri, teste de acum 3 ani de cind au aparut problemele.
Răspuns la discuția Serviciul internet Telekom
1.Da am depus o plingere si la ANPC si inca astept o rezolutie.
2.Nu am alte variante in provincie, Telekom fiind singura solutie.
Nu vreau sa reziliez contractul, vreau sa primesc ceea ce platesc de atitia ani.
Sunt client Telekom din anul 2007.
De 3 ani incerc sa rezolv amiabil problemele aparute cu internetul de la Telekom:
1 - am pachete pierdute tot timpul, cu intreruperi foarte dese ale internetului, cu ping-uri mari si timp de raspuns foarte mare.
2 - la teste, nu raspunde la nici un traceroute si la un ping are 100% pachete pierdute fata de orice server intern sau international pe care as putea vedea de unde apar aceste probleme.
Am peste 200 sesizari facute la relatii cu clientii si peste 30 mail-uri trimise, cu print-uri si detalii complete.
Majoritatea sesizarilor apar cu status REZOLVAT.
Sunt mintit incontinuare ca se vor rezolva problemele, dar au trecut 3 ani de cind nu se face nimic in acest sens.
Am sesizari deschise la care mi se spune ca se verifica incontinuare si ca se lucreaza, dar nimic din toate acestea nu se intimpla deoarece:
-nu ma suna nimeni, desi in fiecare zi cind apelez eu, mi se transmite ca pina seara voi fi contactat.
-nu se simte nici o imbunatatire a serviciului internet, din ce trece timpul este si mai rau.
- au fost peste 20 de sesizari in care a fost trimisa o echipa de interventie, dar la care nu a venit nimeni, nu m-a contactat nimeni, ele aparind ca REZOLVATE.
Nu stiu unde sa mai apelez pentru a rezolva aceasta problema, specific ca pina in 2013 nu am avut aceste probleme.
Multumesc.