Sunt client Telekom din anul 2007.
De 3 ani incerc sa rezolv amiabil problemele aparute cu internetul de la Telekom:
1 - am pachete pierdute tot timpul, cu intreruperi foarte dese ale internetului, cu ping-uri mari si timp de raspuns foarte mare.
2 - la teste, nu raspunde la nici un traceroute si la un ping are 100% pachete pierdute fata de orice server intern sau international pe care as putea vedea de unde apar aceste probleme.
Am peste 200 sesizari facute la relatii cu clientii si peste 30 mail-uri trimise, cu print-uri si detalii complete.
Majoritatea sesizarilor apar cu status REZOLVAT.
Sunt mintit incontinuare ca se vor rezolva problemele, dar au trecut 3 ani de cind nu se face nimic in acest sens.
Am sesizari deschise la care mi se spune ca se verifica incontinuare si ca se lucreaza, dar nimic din toate acestea nu se intimpla deoarece:
-nu ma suna nimeni, desi in fiecare zi cind apelez eu, mi se transmite ca pina seara voi fi contactat.
-nu se simte nici o imbunatatire a serviciului internet, din ce trece timpul este si mai rau.
- au fost peste 20 de sesizari in care a fost trimisa o echipa de interventie, dar la care nu a venit nimeni, nu m-a contactat nimeni, ele aparind ca REZOLVATE. Nu stiu unde sa mai apelez pentru a rezolva aceasta problema, specific ca pina in 2013 nu am avut aceste probleme. Multumesc.
1.Da am depus o plingere si la ANPC si inca astept o rezolutie.
2.Nu am alte variante in provincie, Telekom fiind singura solutie.
Nu vreau sa reziliez contractul, vreau sa primesc ceea ce platesc de atitia ani.
Acele probleme de care spuneti pot proveni si de la reteaua interna de cabluri (din casa). Cred ca aveti ADSL si telefon si internet pe acelasi cablu de doua fire (telefonic). In cazul in care operatorul a facut verificari si functioneaza linia pana la ei , este posibil sa nu aveti cum sa le demonstrati contrariul ei avand acte pentru verificari. In aceste cazuri cereti sa va fie verificate si echipamentele si daca problema persista atunci ii actionati in instanta dupa ce OPC va face acte cu sesizarile dumneavoastra. Parametrii de functionare ai serviciului ii aveti in contract si tot ce scrie acolo trebuie respectat prin contract de prestari servicii. Va pot plati si daune in cazul in care demonstrati corect in instanta cele observate. Va pot ajuta cu sfaturi daca vreti.
Am serviciu ADSL2+ cu o banda in contract de pina la 20Mb, astazi dimineata am incercat de 3 ori un test de banda, care a iesit 3,45Mb, am facut din nou print-uri.
Am incercat sa sun la ei si telefonul fix nu mai functioneaza. Specific ca telefonu nu are nimic.
Am sunat de pe mobil si dupa ce m-a pus sa astept, mi s-a transmis sa astept ca se lucreaza.
MINCIUNA, nu se lucreaza, am vedere directa de la mine pina in POSTA, unde au aparatura.
Am print-uri, teste de acum 3 ani de cind au aparut problemele.
Am fost sunat din centrala locala de catre echipa de interventie, sa-mi zica ca s-a rezolvat problema telefonului.
Nu a apucat sa-mi explice ca s-a intrerupt legatura.
Am fost apelat din nou imediat, am apucat sa-i intreb de pachetele pierdute ale legaturii internet si mi-a zis ca nu are ce sa-i faca, legatura s-a intrerupt din nou.
Nu am mai fost sunat, dar problemele sunt aceleasi.