mihainae21 a scris:
Eu am sunat la ei de zeci de ori, mereu spun ba ca este o problema in zona, ba ca nu stiu ce, mereu vin cu scuze aiurea. La un moment dat unul din tehnicieni a spus ca in zona merge greu,ca sunt probleme si ca ei trebuie sa faca un proces verbal in care sa constate ca functioneaza necorespunzator si in urma acestuia sa reziliez fara obligatii. Dar au fost doar vorbe, nu s-au tinut de cuvant.
Tinand cont de ce ati zis, ar fi foarte bine daca ati sti datele in care i-ati sunat si/sau numele acelui tehnician, pentru ca ii puteti reclama cu succes la ANPC daca pretind vreo taxa de despagubire.
Faceti cererea de reziliere fara taxe de despagubire ca sunt obligati s-o inregistreze deci in 30 de zile s-ar putea incheia povestea. Detaliati toate problemele pe care le aveti + nenumaratele sesizari de care pomeniti, cautati in contract nivelurile de calitate si subliniati ca nu beneficiati de ele... chiar scrie ca scrie ca garanteaza 12 mbps? La mine in contract scrie ''pana la'' si e sub cu 2 mbps, deci n-as avea ce sa le fac.
Daca totusi raspunsul e negativ, reclamati-i la ANPC.
Aveti aici formular online si indicatii despre cum se completeaza:
[ link extern ] /