avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1270 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme cu furnizorul de internet
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme cu furnizorul de internet

Buna ziua, am si eu o problema, pana anul trecut am avut un serviciu internet cu latime de banda de 8 Mb iar in data de 08/10/2012 tatal meu a semnat un contract de prelungire in urma unei oferte unde i se promiteu 16 Mb latime de banda dar la un pret mai mare, acum o luna am venit in tara si am constatat ca de fapt nu sa schimbat nimic, poate doar pretul si ca orice om am pus mana pe telefon si dupa ce am fost plimbat timp de doua saptamani de la un departament la altul azi am primit un telefon in care mi se spune ca nu pot sa-mi ofere decat 8 Mb pentru ca nu suporta linia telefonica desi le-am spus ca am un vecin care este legat ca si mine din aceeasi casuta postala si are 16 Mb iar mie nu-mi pot oferi decat 8Mb desi platesc 16Mb de mai bine de un an iar scuza acestora a fost ca de ce nu am reclamat mai devreme, le-am spus ca acum am constatat si ca nu vreau decat sa-mi mearga internetul si ca nu vreau banii din urma si ca in contractul meu scrie: " Serviciu internet ClickNet Power serviciu de acces internet cu : banda 16 Mbps, tehnologie ADSL " deci clar 16 si nu pana la 16 sau vom face tot posibilul sa ajungem la 16 iar acestia imi zic ca serviciile lor sunt de tip " best effort " ,tatal meu nu stie ce inseamna "best effort" iar in contract nu se explica asta si nici engleza nu stie el stie doar ce scrie in romana banda 16 Mbps deci mai mare, intr-un final nu am rezolvat nimic si nici nu-mi reziliaza contractul ca sa ma mut la alta firma, va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Madalina Mihaela I. Moceanu , Avocat 18:31, 10 Ianuarie 2014
Puteti sa faceti pentru inceput o notificare pentru restituire bani platiti in plus si reziliere pentru neindeplinirea obligatiilor prevazute in contract; daca nu obtineti nimic prin intermediul notificarii, puteti sa ii actionati in judecata si sa le solicitati si cheltuielile de judecata ocazionate de proces (taxe de timbru, onorariu de avocat etc); apreciati dvs. daca merita efortul unei actiuni in judecata!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abonament internet - discriminare? tommymd tommymd Buna ziua! Imi cer scuze daca mai exista aceasta discutie dar atat de rau merge internetul incat mi-ar lua cateva zile sa parcurg subiectele. Am abonament ... (vezi toată discuția)
Contract clicknet (telekom) - taxa de reziliere mihainae21 mihainae21 Buna seara! In anul 2014 am facut un contract de internet fix la Clicknet (acum Telekom), serviciu pe care eu unul il folosesc mai mult in weekenduri si in ... (vezi toată discuția)
Probleme cu furnizor servicii tv miticamanea miticamanea Sunt abonat Romtelecom pentru un pachet de servicii de telefonie, internet şi televiziune prin internet (IPTV), ultimul serviciu contractat fiind televiziunea ... (vezi toată discuția)