Trebuie sa existe in contract un capitol in care sunt enumerate obligatiile firmei. Acolo veti gasi in mod sigur si una referitoare la parametrii sau calitatea serviciilor.
Apoi cautati capitolul referitor reziliere, intr-un model de contract al firmei (nu stiu daca este cel pe care il aveti dvs. insa acest capitol nu poate fi mult diferit) scrie:
In cazul in care una dintre parti nu-si indeplineste obligatiile, cealalta parte este indreptatita sa rezilieze de plin drept contractul, fara a fi necesara interventia instantei de judecata, pentru Serviciile pentru care nu au fost respectate cele convenite de catre parti. Rezilierea va opera pe baza unei notificari prealabile de 30 (treizeci) de zile adresate partii in culpa. Contractul va inceta de plin drept in prima zi a lunii urmatoare celei in care termenul de 30 (treizeci) de zile se implineste, daca partea in culpa nu a inlaturat situatia ce a atras comunicarea notificarii pana la implinirea lui. Dreptul ROMTELECOM de a rezilia contractul potrivit dispozitiilor acestui paragraf va putea viza atat Serviciile pentru care nu au fost respectate cele convenite de catre parti, cat si toate Serviciile ce fac obiectul contractului.
Trimiteti-le o notificare prin care cereti rezilierea contractului pentru calitatea necorespunzatoare a serviciilor oferite; mentionati desigur cele 8 sesizari. Scrieti ca in cazul in care nu accepta rezilierea fara despagubiri veti reclama compania la ANPC.
Faceti notificarea in 2 exemplare si expediati unul cu confirmare de primire sau depuneti-l intr-o reprezentanta daca aveti in localitatea dvs. - cu conditia sa v-o inregistreze si sa va dea numarul, desigur. Veti avea nevoie de dovada incercarii de impacare pe cale amiabila cand sau daca ii veti reclama la ANPC. Aveti aici un model de reclamatie :
www.avocatnet.ro/content/for...