in conditiile in care am avut atatea probleme cu televizorul pana acum?
Daca dvs sustineti ca aveti probleme cu
televizorul ,aveti sanse 0 sa solutionati cu operatorul de cablu
Pentru solutionare aveti nevoie de probe concrete care sa dovedeasca nerespectarea obligatiilor contractual asumate de operator
Aveti inscrisuri care sa dovedeasca solicitarile repetate pentru anunut disfunctionalitati ?
Aveti inscrisuri care sa dovedeasca interventia operatorului ?
Indiferent de strategia de marketing a operatorului pentru atragere clientela,trebuie recunoscut ca exista diferente semnificative de tehnologie,generatii de retea utilizata,
posibilitati captare releu sau satelit,zone geografice cu acoperire slaba,factori locali=constructii inalte ,ecranare semnal-sunt aspecte nediscutate de angajatii operatorului la semnarea contractului dar cu care clientii se confrunta ulterior
Studiati cu atentie contractul incheiat cu operatorul in discutie
Notificati oficial operatorul referitor la disfunctiunile repetat constatate dar nerezolvate,sub sanctiunea obligarii la plata cheltuielilor aferente solutionarii in instanta de judecata