avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 966 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Defectiuni repetate Orange TV
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Defectiuni repetate Orange TV

Buna ziua. Anul trecut in luna mai am facut un contract la Orange pentru televiziune, internet(modem mobil) si mi-am trecut si cartela la abonament. Inca de la inceput au fost probleme cu Orange TV. Imagine pixelata, semnal prost si pe timp de furtuna si pe timp frumos, se blocheaza pe un anumit canal si nu mai reactioneaza. De fiecare data am facut sesizare la ei telefonic. De cateva ori prin telefon mi s-a spus sa resetez STB-ul (set top box, receiver) si ca se va rezolva problema asa. Dar de 3 sau 4 ori a fost nevoie sa vina echipa de interventie acasa. O data mi-au schimbat LNB-ul, de 2 ori mi-au schimbat cu totul STB-ul. Nu sunt deloc multumit de serviciile oferite de ei in comparatie cu preturile foarte mari platite in fiecare luna. Va intreb: exista vreo cale legala sa denunt acest contract fara sa ma izbesc de clasica obligatie de a plati "despagubiri" pentru inchiderea prematura a abonamentului celor de la Orange in conditiile in care am avut atatea probleme cu televizorul pana acum?
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 18:25, 18 Februarie 2015
in conditiile in care am avut atatea probleme cu televizorul pana acum?

Daca dvs sustineti ca aveti probleme cu televizorul ,aveti sanse 0 sa solutionati cu operatorul de cablu
Pentru solutionare aveti nevoie de probe concrete care sa dovedeasca nerespectarea obligatiilor contractual asumate de operator
Aveti inscrisuri care sa dovedeasca solicitarile repetate pentru anunut disfunctionalitati ?
Aveti inscrisuri care sa dovedeasca interventia operatorului ?
Indiferent de strategia de marketing a operatorului pentru atragere clientela,trebuie recunoscut ca exista diferente semnificative de tehnologie,generatii de retea utilizata,
posibilitati captare releu sau satelit,zone geografice cu acoperire slaba,factori locali=constructii inalte ,ecranare semnal-sunt aspecte nediscutate de angajatii operatorului la semnarea contractului dar cu care clientii se confrunta ulterior
Studiati cu atentie contractul incheiat cu operatorul in discutie
Notificati oficial operatorul referitor la disfunctiunile repetat constatate dar nerezolvate,sub sanctiunea obligarii la plata cheltuielilor aferente solutionarii in instanta de judecata
Pentru fiecare reclamatie facuta la ei pentru care s-a prezentat la mine acasa echipa de interventii mi s-a eliberat o fisa de interventie. Am aceste fise acasa. Nu sustin ca am probleme cu televizorul. Sustin ca am probleme cu aparatura furnizata de cei de la Orange TV. Televizorul meu functioneaza foarte bine chiar.
Ultima modificare: Miercuri, 18 Februarie 2015
ctarnoveanu, utilizator
Cautati in contract conditiile de denuntare unilaterala si vedeti unde scrie de parametrii de calitate pe care se obliga sa ii respecte.
Notificati-i prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau prin cerere inregistrata la reprezentanta ca reziliati unilateral contractul in baza acelui articol si atasati copii dupa fise. Probabil ca oricum veti plati inca o luna de la data inregistrarii cererii insa nerespectarea parametrilor de calitate va da dreptul sa iesiti din contract fara penalizari.
Daca nu vor si va emit facturi si la o luna dupa depunerea notificarii ii puteti reclama cu succes la ANPC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme semnal orange elkecri elkecri Buna ziua, Am o foarte mare problema cu semnalul orange am facut sesizare ca semnalul nu este bun si ca de cele mai multe ori suntem in afara ariei de ... (vezi toată discuția)
Cum reziliez contractul la furnizor telefonie daca nu am terminat perioada contractuala? Bogdann2010 Bogdann2010 Buna ziua! doresc sa ma ajute cineva in problema urmatoare: am abonament la [ editat] si inca nu am terminat perioada contractuala. Cum pot rezilia contractul ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie mobila marianu marianu buna ziua,am un abonament de telefon de 4 -5 ani de 4 e,anul trecut in decembrie a expirat perioada contractuala,atunci am fost ofertat de iei pentru un ... (vezi toată discuția)