avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1127 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... probleme semnal orange
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

probleme semnal orange

Buna ziua,

Am o foarte mare problema cu semnalul orange am facut sesizare ca semnalul nu este bun si ca de cele mai multe ori suntem in afara ariei de acoperire.Au venit de la Orange au verificat si masurat semnalul si au fost de acord ca nu este semnal dar raspunsul lor a fost ca nu au ce sa faca.Am dorit sa renuntam la contract dar mai avem perioada contractuala si chiar daca am fost sfatuiti sa le facem notificare si sa renuntam la contract am fost sunata si mi s-a spus ca nu pot renunta decat cu plata in avans a lunilor ramase pana la incheierea contractului.Am incercat sa ii explic ca nu are rost sa platesc un abonament pentru un serviciu pentru care nu beneficiez dar a fost in zadar.Doamna care m-a sunat a zis ca nu mai ia in considerare notificarea facuta de mine.
Ce pot face? Eu sunt persoana fizica autorizata si toti clientii imi reproseaza ca nu raspund la telefon dar eu chiar as raspunde daca as avea semnal.Nu pot sa continui asa.Abonamentul este pe persoana fizica autorizata.
,
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 11:44, 22 Noiembrie 2015
Daca detineti raspuns/document din partea operatorului prin care se confirma inexistenta semnal,aveti dreptul sa reziliati contractul fara alte plati
Denuntare unilaterala din senin e una si denuntare pentru neindeplinirea obligatiilor contractuale e alta.
Depinde daca, in caz de lipsa a semnalului, telefonul nu foloseste roaming national sau nu, depinde adresa unde e inregistrat domiciliul persoanei contractante, unde anume nu exista semnal, in munti sau la domiciliu etc.
Problema e ca lipsa semnalului este la locatia din contractul cu orange.Daca merg in alta zona a Brasovului avem semnal.
elkecri a scris:

Abonamentul este pe persoana fizica autorizata.

Din pacate nu va puteti folosi de legislatia protectiei consumatorilor pentru ca sunteti persoana juridica.

Nu exista ''Doamna care m-a sunat a zis ca nu mai ia in considerare notificarea facuta de mine.'', dvs. dati-i numar de inregistrare si trimiteti-o recomandata cu confirmare de primire la sediul lor central.
Scrieti ca nu aveti semnal exact unde aveti nevoie de el, la sediul firmei, ca personalul lor a confirmat problema deci platiti servicii de care nu va puteti folosi. N-ar fi rau sa cautati un specialist care sa va redacteze notificarea de denuntare unilaterala pentru ca aveti clauze acoperitoare in contract.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abonament telefonie mobila gina10 gina10 Buna ziua.As dori sa-mi spuneti ce trebuie sa fac ca sa pot rezilia contractul de telefonie mobila; am un contract de telefonie mobila incheiat pe un Srl; ... (vezi toată discuția)
Defectiuni repetate orange tv ctarnoveanu ctarnoveanu Buna ziua. Anul trecut in luna mai am facut un contract la Orange pentru televiziune, internet(modem mobil) si mi-am trecut si cartela la abonament. Inca de la ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie mobila marianu marianu buna ziua,am un abonament de telefon de 4 -5 ani de 4 e,anul trecut in decembrie a expirat perioada contractuala,atunci am fost ofertat de iei pentru un ... (vezi toată discuția)