avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 386 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Serviciul internet Telekom
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Serviciul internet Telekom

Sunt client Telekom din anul 2007.
De 3 ani incerc sa rezolv amiabil problemele aparute cu internetul de la Telekom:
1 - am pachete pierdute tot timpul, cu intreruperi foarte dese ale internetului, cu ping-uri mari si timp de raspuns foarte mare.
2 - la teste, nu raspunde la nici un traceroute si la un ping are 100% pachete pierdute fata de orice server intern sau international pe care as putea vedea de unde apar aceste probleme.
Am peste 200 sesizari facute la relatii cu clientii si peste 30 mail-uri trimise, cu print-uri si detalii complete.
Majoritatea sesizarilor apar cu status REZOLVAT.
Sunt mintit incontinuare ca se vor rezolva problemele, dar au trecut 3 ani de cind nu se face nimic in acest sens.
Am sesizari deschise la care mi se spune ca se verifica incontinuare si ca se lucreaza, dar nimic din toate acestea nu se intimpla deoarece:
-nu ma suna nimeni, desi in fiecare zi cind apelez eu, mi se transmite ca pina seara voi fi contactat.
-nu se simte nici o imbunatatire a serviciului internet, din ce trece timpul este si mai rau.
- au fost peste 20 de sesizari in care a fost trimisa o echipa de interventie, dar la care nu a venit nimeni, nu m-a contactat nimeni, ele aparind ca REZOLVATE.
Nu stiu unde sa mai apelez pentru a rezolva aceasta problema, specific ca pina in 2013 nu am avut aceste probleme.
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: romibaro , utilizator 12:25, 27 Octombrie 2015
In fiecare zi sun la serviciul clienti sa vad de ce nu a venit nici o echipa si de ce nu se face nimic pentru rezolvarea problemei internetului.
Sunt anuntat ca nu stie de ce nu a venit nici o echipa (din peste 20 trimise), si sa astept incontinuare pentru verificari (care se fac de 3 ani incoace).
Am sunat la ANPC, sa intreb de reclamatia depusa si inca e in lucru, nici ei nu au primit un raspuns oficial de la Telekom.
Doamna de la ANPC mi-a zis ca nu stie ce se intimpla cu serviciul internet Telekom pentru ca si la oras sunt probleme cu acest serviciu, merge din ce in ce mai rau.
La noi, in zona rurala acest serviciu este execrabil de prost.
Ce ramine de facut, in afara de instanta in care sa ne cerem banii inapoi pe ultimii 3 ani ?
incercati si la operatorii mobili, veti gasi internet de calitate. cred ca pierdeti timpul in acest contract.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract telekom contact_blue contact_blue Buna seara. Anul trecut in luna August, am fost sunat de un agent Telekom, mai exact o doamna care mi-a facut o oferta, un abonament cu un telefon. Eu avand ... (vezi toată discuția)
Probleme cu un furnizor de televiziune constantinlazar constantinlazar am incheiat pe data de 22 decembrie 2019 un contract tv cu x,am ales un pachet tv in care erau incluse canale documentere ,dupa data de 31, mai precis pe 01 ... (vezi toată discuția)
Contract clicknet (telekom) - taxa de reziliere mihainae21 mihainae21 Buna seara! In anul 2014 am facut un contract de internet fix la Clicknet (acum Telekom), serviciu pe care eu unul il folosesc mai mult in weekenduri si in ... (vezi toată discuția)