avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1020 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... probleme cu un furnizor de televiziune
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

probleme cu un furnizor de televiziune

am incheiat pe data de 22 decembrie 2019 un contract tv cu x,am ales un pachet tv in care erau incluse canale documentere ,dupa data de 31, mai precis pe 01 ianuarie 2020 au disparut din grila de programe documentare 6 posturi tv,fara a primi nici o avizare,pretul raminind acelasi,ce trebuie facut in acest caz?mai am un alt abonament tv si de 6 luni,nu vad la tv pentru ca am un riceiver tv satelit ars,dar continui de a plati abonamentul,si sesizarea este facuta de acum 6 luni,eu cnsider cea mai tere companie de satelit tv care dezamageste clientul
Ultima modificare: Vineri, 3 Ianuarie 2020
gi-jane2, moderator
Cel mai recent răspuns: constantinlazar , utilizator 17:31, 3 Ianuarie 2020
in abonamentul de baza, firma de cablu are obligatia sa pastreze anumite canale, conform legii (stiri, cultura, etc.), iar altele se schimba din cand in cand, de regula anual.
daca verificati contractul, programele nu sunt incluse, tocmai din acest motiv. doar pachetele platite suplimentar sunt contractuale, iar actualizarea este supusa aprobarii prealabile a clientului.
cat priveste receiverul satelit, el mai era in garantie sau nu? daca nu, ar fi trebuit sa cumparati unul nou. daca da, sa-l reclamati.
abonament inseamna ca serviciul este pus la dispozitie, chiar daca nu e utilizat.
mi au fost puse la dispozitie mai multe pachete tv si am urmarit atent programele pentru acest lucru am optat pentru unul mai scump deoarece programele se gaseau in acel pachet(cele scoase din grila)si riceiverul ars este sub chiria telekom,nu este in garantie dar platesc chirie la telekom pentru el.ramin la parerea mea ca este abuz,prin tot ceea ce face aceasta companie ,si dezamagesc clientii pentru ca sa vb cu ei a trebuit sa astept in telefon 35 de min.si am inchis ca nu mai aveam timp,deci sunt multi clienti suparati.o zi buna

Adrian Dimitriu a scris:

in abonamentul de baza, firma de cablu are obligatia sa pastreze anumite canale, conform legii (stiri, cultura, etc.), iar altele se schimba din cand in cand, de regula anual.
daca verificati contractul, programele nu sunt incluse, tocmai din acest motiv. doar pachetele platite suplimentar sunt contractuale, iar actualizarea este supusa aprobarii prealabile a clientului.
cat priveste receiverul satelit, el mai era in garantie sau nu? daca nu, ar fi trebuit sa cumparati unul nou. daca da, sa-l reclamati.
abonament inseamna ca serviciul este pus la dispozitie, chiar daca nu e utilizat.


motivele pentru care ati ales sunt una, clauzele contractuale sunt cu totul altceva. dvs ati semnat pe clauze, nu pe ceea ce v-a spus agentul de vanzari.
cat priveste receiverul ars, inteleg ca dvs nu ati informat telekom despre incident, zic bine? doar v-ati plictisit dupa 35 minute. exista si alte modalitati de a reclama: pe e-mail, intr-unul din punctele de vanzare, postal chiar.
cred ca ar trebui sa le folositi, sunt doar banii dvs.
sa va explic mai bine,acum 6 luni cind sa ars riceiverul tv,i am avizat si mi au spus ca o sa mi trimeata o echipa de interventie,am fost si cred ca sunt inscris in baza lor de date cu acest riceiver,am mai sunat si mers la punctele lor telekom,si raspunsul era la fel,aparatul este in chirie ,o sa fac plingere la anpc pentru a mi recupera banii platiti pentru un serviciu ce nu l am putut folosi,..ok,eu intre timp am semnat un contract cu o alta companie digi tv,,ok....fica mea sa mutat la o locatie noua la jumatatea lui decembrie,si cum craciunul se apropia si vroiam sa avem o televiziune unde sa ne putem uita in aceste zile de sarbatoare,am decis sa cautam o companie tv,ironia sau soarta a hotarit sa fie telekom,pentru ca la alte companii nu am mai gasit riceiver satelitare tv,am facut cerere si sa prezentat o echipa pentru a pune in aplicare abonamentul tv,au facut instalarea echipamentului,si am decis in baza pachetelor ce le am vazut,se ne oprim la pachetul "L"deoarece continea si programe documentare printre care si cele inchise,discoveri,discoveri id,animal planet etc,si care era si mai scump,(am sesizat faptul vca la mine nu au venit sa mi inlocuiasca riceiverul,dar mi au zis ca nu depinde de ei)totul bine pina pe data de 01 ianuarie cind 6 posturi de documentare nu se deschideau,era ecranul tv negru,nu scria nimic,nici ca erau scoase din grila,nici ca erau blocate ,era totul negru,dar sub aceea imagine neagra era scris numele postului,pe data de 02 ianuarie am sunat sa vad ce se intimpla,robotul nu imi spunea ca este inchis sau nu se lucreaza,imi spunea ca toti operatorii sunt momentan ocupati si sa ramin in linie ,35 de minute am asteptat,dupa care am inchis,si am scris pe site telekom,problema ,mi au trimis ca sa inregistrat si pina la aceeasta ora nu am primit nimic,stiu ca dv nu puteti face dreptate ,dar vreau sa stiu cum procedez,acum ma trezesc cu programe inchise si un cost mare pentru pachetul ales,puteam alege un pachet mai ieftin daca stiam ca aceste posturi se inchid,ce ma frapat cel mai tare este muncitorul care a incheiat contractul,daca el stia d c nu m ia spus ca e vor scoate?

Adrian Dimitriu a scris:

motivele pentru care ati ales sunt una, clauzele contractuale sunt cu totul altceva. dvs ati semnat pe clauze, nu pe ceea ce v-a spus agentul de vanzari.
cat priveste receiverul ars, inteleg ca dvs nu ati informat telekom despre incident, zic bine? doar v-ati plictisit dupa 35 minute. exista si alte modalitati de a reclama: pe e-mail, intr-unul din punctele de vanzare, postal chiar.
cred ca ar trebui sa le folositi, sunt doar banii dvs.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract romtelecom (dolce) pentru eliminarea programelor din pachetul mediapro bogapostu bogapostu Buna seara, Incepand cu data de 03.01.2013, canalele trustului Mediapro, (8 canale SD si 3 HD) vor fi scoase din grila Dolce DTH a celor de la ... (vezi toată discuția)
Reclamatie firma cablu tv mikeleconstruct mikeleconstruct Buna ziua! Ma numesc Mihai si as vrea sa stiu ce pot face in legatura cu un abonament semnat cu aceasta companie de televiziune care au scos din grila anumite ... (vezi toată discuția)
Tv satellite in ue, televiziune transfrontaliera, acorduri internationale Costi BIOLAN Costi BIOLAN Ma intereseaza daca Autorizatia de retransmisie a posturilor TV romanesti data de ANCOM (in acord cu Directivele CEE si UIT) permite unui distribuitor prin ... (vezi toată discuția)