avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 523 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reziliere contract ROMTELECOM (DOLCE) pentru ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reziliere contract ROMTELECOM (DOLCE) pentru eliminarea programelor din Pachetul MediaPro

Buna seara,

Incepand cu data de 03.01.2013, canalele trustului Mediapro, (8 canale SD si 3 HD) vor fi scoase din grila Dolce DTH a celor de la Romtelecom
Parintii mei detin un abonament la Romtelecom, este vorba de un abonament de tip 2play, voce + tv
Prelungirea abonamentului pe care il acestia s-a facut pe baza unei brosuri (din pacate nu pot atasa aceasta brosura, dar cuprinde multe canale dintre cele ce vor fi scoase din ianuarie - Pro TV, Acasa, Pro Cinema, Sport.ro, MTv, VH 1).
Conform acesteia eu au acceptat o grila cu un anumit numar de programe si, totodata ANUMITE programe, acea oferta sta la baza contractului (pe 24 luni) incheiat in 2011.
Contractul a fost facut telefonic, totodata s-a promis si activarea unui pachet de documentare lucru care nu s-a mai intamlat.
se poate rezilia acest abonament fara costuri, avand la baza o oferta de canale ce nu mai exista din ianuarie 2013, si vorbind si de canale de o anumita importanta (ca si audienta)
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 11:51, 9 Ianuarie 2013
Din pacate in Legea audiovizualului (art. 82) se face referire doar la firmele care retransmit prin cablu (retele de comunicatii electronice) iar receptia la Dolce are platforma prin satelit; chiar daca ProTv este cap de lista la audienta din pacate nu se poate impune Romtelecom sa-l retransmita. Daca negocierea va esua si Romtelecom va completa grila cu un numar de programe pana la cat scrie in contract nu putem rezilia contractul pentru acest motiv - spun nu putem pentru ca si eu sunt abonat Dolce si ma cam enerveaza ce se intampla.
Din cate am citit, acceptarea pretentiilor financiare ale MediaPro ar duce la scumpirea abonamentului - acesta ar putea fi motiv de reziliere si in opinia mea de aceea au ales sa renunte la programele lor, pentru ca abonatii nu pot face nimic in perioada contractuala daca dau numarul de programe la care s-au obligat.

In legatura cu neonorarea obligatiilor privind pachetul de documentare, nu au sanse sa rezilieze contractul din acest motiv decat daca au sunat la Relatii cu clientii si au anuntat ca nu a fost activat iar ei nu au luat masuri.
Buna ziua
Si eu am aceasta problema, eu am ales un pachet superior pentru Protv HD, care este specificat in contract!
Nici in acest caz nu se poate rezilia contractul?
Multumesc
In opinia mea, in cazul dvs. se poate pentru ca platiti un pachet nominalizat in contract din care nu mai beneficiati cel putin de un program (daca nu de 3, mai demult pachetul Extra avea si Acasa Tv HD si Sport.ro HD).
Cititi contractul, in baza acestor puncte puteti face notificarea de reziliere.


2.1 ROMTELECOM se obliga sa furnizeze şi Partenerul se obliga sa plateasca Serviciile impreuna cu functionalitatile suplimentare sau optiunile contractate prin Anexele si Comenzile aferente acestui contract.

10.2.1.In cazul in care una dintre parti nu-si indeplineste obligatiile, cealalta parte este indreptatita sa rezilieze de plin drept contractul, fara a fi necesara interventia instantei de judecata, pentru Serviciile pentru care nu au fost respectate cele convenite de catre parti. Rezilierea va opera pe baza unei notificari prealabile de 30 (treizeci) de zile adresate partii in culpa. Contractul va inceta de plin drept in prima zi a lunii urmatoare celei in care termenul de 30 (treizeci) de zile se implineste, daca partea in culpa nu a inlaturat situatia ce a atras comunicarea notificarii pana la implinirea lui. [...]



Banuiesc ca va vor propune modificarea contractului (a pretului sau a pachetului), cititi si partea de final Modificarea contractului. Daca nu sunteti de acord as zice ca aveti sanse:



Art. 13. Modificarea contractului

13.1 Exceptand situatia mentionata la art. 13.2, orice modificare a contractului se va face numai cu acordul ambelor parti. Ca regula, emiterea unei noi Comenzi nu va fi conditionata de semnarea unui Act aditional.

13.2 In functie de evolutia tarifelor aferente Serviciilor sau de deciziile Autoritatii de reglementare in domeniu privind tarifele, ROMTELECOM va putea modifica tarifele aferente Serviciilor, cu conditia informarii scrise a Partenerului, cu 30 (treizeci) de zile inainte de intrarea in vigoare a modificarilor.

13.3 In cazul in care Partenerul nu este de acord cu modificarile, va notifica in scris ROMTELECOM cu privire la aceasta, partile putand negocia divergentele. Notificarea scrisa se va face in termen de 5 (cinci) zile de la data informarii scrise trimise de ROMTELECOM.

13.3 In cazul in care Partenerul si ROMTELECOM nu ajung la o intelegere privind modificarile mentionate la art.13.2, Partenerul poate solicita denuntarea unilaterala a contractului, in aceasta situatie nici una dintre parti neputand fi obligata la plata de daune.

Ultima modificare: Joi, 3 Ianuarie 2013
Ares-3, moderator
Sunt perfect de acord, dar in contract mai scrie si :

6. Modificarea. 6.1 RT poate modifica unilateral Contractul [/b](ex. tarifele, modalitatea de aplicare a acestora, penalitatile de intarziere, caracteristicile Serviciilor), cu conditia notificarii in scris a Clientului, cu cel putin 30 de zile inainte. Modificarile vor fi aplicabile de drept, fara act aditional. Daca
Clientul nu este de acord cu o modificare, poate solicita denuntarea unilaterala a Contractului pentru Serviciul supus modificarii, pe baza unei notificari scrise ce trebuie sa ajunga la RT in decursul celor 30 de zile, fara despagubiri. Clientul nu va abuza de dreptul acordat potrivit acestui articol (ex. modificarea este in avantajul Clientului)

[...]
7.2 Reziliere. Daca o parte nu-si indeplineste obligatiile contractuale, cealalta parte este indreptatita sa rezilieze de plin drept Contractul, fara interventia instantei, putand solicita despagubiri.
Daca nu se prevede altfel in Contract, rezilierea va opera pe baza unei notificari prealabile scrise de 30 de zile.
Contractul va inceta de plin drept in prima zi a lunii urmatoare celei in care termenul de 30 de zile se implineste, daca partea in culpa nu a inlaturat, pana la implinirea termenului, situatia ce a atras notificarea de reziliere



Romtelecom nu si-a anuntat cu 30 de zile inainte de modificarea grilei de programe (caracteristica a serviciului). Aceasta nu este o nerespectare contractuala din partea Romtelecom ? Nici in baza art. 6.1 si 7.2 din contract nu se poate rezilia ?

[Editat - va rog nu citati mesajele de pe aceeasi pagina decat daca doriti sa va referiti numai la un fragment din acestea, multumesc]
Ultima modificare: Joi, 3 Ianuarie 2013
Ares-3, moderator
Vorbim de pachetul de baza, a carui caracteristica este numarul programelor, nu programele in sine. Doar pentru operatorii care retransmit prin cablu ProTv este pe lista programelor must carry, Dolce se receptioneaza prin satelit.
Reprezentantii Romtelecom au spus ca daca ar fi acceptat sa plateasca atat cat li s-a cerut erau nevoiti sa creasca pretul abonamentelor - acela era motiv de reziliere pentru toti clientii. Asa, au ales sa le inlocuiasca. Din pacate nu avem ce face (sunt in aceeasi situatie).

Alte discuții în legătură

Renuntare contract ContSters256555 ContSters256555 Salutari si La multi ani! De maine, dupa cum bine stie toata lumea, Romtelecom va renunta sa difuzeze cele 11 programe ale companiei PROTV SA. Intrebarea ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract dolce vasiletantas vasiletantas in august imi expira contractul dolce dar ei vor sa scoata din grila 11 programe(pro tv) se poate rezilia contractul fara a plati penalizari? (vezi toată discuția)
Reziliere contract servicii romtelecom Corina40 Corina40 Am fost posesoarea unui contract de furnizare servicii de telefonie, televiziune si internet cu Romtelecom. Am solicitat rezilierea contractului renuntand ... (vezi toată discuția)